موندو دپورتیوو انتقال روبرتو تو رس به فولاد را «انتقالی عجیب» قلمداد کرد.

موندو دپورتیوو: انتقال عجیب تو رس به فولاد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته باشگاه فولاد سرانجام از انتقال جدید خود رونمایی و اعلام کرد که روبرتو تورس به این تیم ملحق شده است. هافبک هجومی 33 ساله اسپانیایی که به مدت طولانی در اوساسونا حضور داشت و حالا در خط میانی فولاد به میدان خواهد رفت.

موندو دپورتیوو، روزنامه مشهور اسپانیایی در خصوص این انتقال نوشته است: روبرتو تورس پس از 18 سال حضور در اوساسونا، به فوتبال خود در فولاد ایران ادامه خواهد داد و با این تیم در لیگ قهرمانان آسیا بازی خواهد کرد.

در ادامه این گزارش به سرمربیگرین نکونام نیز اشاره شده است: به طرز جالبی این هافبک تحت هدایت یک فوتبالیست سابق اوساسونا، جواد نکونام، خواهد بود که با او به مدت هفت فصل در دو دوره - بین سالهای 2006 و 2012 و 2014-2015 - هم‌تیمی بود.

این روزنامه کاتالانی همچنین درباره بازیکنان خارجی فولاد نوشت: تورس که در خداحافظی خود از اوساسونا تاکید کرد "از نظر بدنی بسیار خوب است" و "میل زیادی برای ادامه بازی" دارد، چهارمین خارجی در یک تیم پر از  بومی خواهد بود. کریستوفر کنت، دروازه بان اتریشی، مدافع موسی کولیبالی، در حال حاضر مصدوم و آیاندا پاتوسی، مهاجم آفریقای جنوبی، دیگر بازیکنان خارجی تیم هستند.

موندو دپورتیوو نوشته که این یک انتقال عجیب برای روبرتو تورس خواهد بود؛ بازیکنی که البته شانس بازی در لیگ قهرمانان را خواهد داشت.