تیم النصر امارات برای فرار از سقوط به دسته پایین تر، دست به خریدهای مهمی زده است.

ولخرجی‌های النصر برای زنده ماندن در لیگ
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، مدیریت النصر امارات با قرار گرفتن در رده دوازدهم جدول رده بندی لیگ حرفه ای ادنوک، کار نجات این تیم از خطر سقوط به لیگ دسته اول را آغاز کرد.

النصر فصل را با هدایت تورستن فینک سرمربی آلمانی آغاز کرد و به واسطه نتایج ضعیف، وارد یک بحران بزرگ شد. پس از کسب نتایج نامطلوب در لیگ امارات، این مربی در آخر اکتبر سال گذشته میلادی برکنار شد.

با وجود تغییرات روی نیمکت، اما نتایج النصر تغییری پیدا نکرد و این تیم قدیمی اماراتی با گوران تومیچ سرمربی کروات نیز در انتهای جدول قرار دارد و از دوازده هفته برگزار شده، تنها هفت امتیاز کسب کرده است.

تنها یک دیدار تا پایان نیم فصل نخست لیگ امارات باقی مانده و النصر نسبت به دو تیم دیبا الفجیره و الظفره قعرنشین، تنها سه امتیاز فاصله دارد و این تیم باید در هفته سیزدهم، به مصاف الشارجه برود.

مدیران النصر برای بهبود وضعیت دفاعی تیمشان، چند مدافع را به خدمت گرفتند. این تیم در دوازده دیدار، 24 گل دریافت کرد که به طور میانگین، در هر بازی 2 گل خورده است. این در شرایطی است که النصر تنها یازده بار موفق به گلزنی شده که نمی تواند برای این تیم قابل قبول باشد.

با آغاز پنجره نقل و انتقالات زمستانی، النصر با سمیر میمیشویچ مدافع بوسنیایی قرارداد امضا کرد و او جانشین لوکاس آلوز برزیلی خواهد شد که از این تیم کنار گذاشته شده است.

مدیران النصر همچنین با سعود عبدالرزاق، سلطان الشامسی وعبد العزیز صنقور قرارداد امضا کردند تا مانع از سقوط احتمالی این تیم به دسته پایین تر شوند. علاوه بر این، انتظار می رود که النصر یک مهاجم را در روزهای آینده به خدمت بگیرد.

النصر در 6 بازی خانگی، چهار امتیاز کسب کرد، 6 گل زد و 10 گل دریافت کرد. آنها در 6 بازی خارج از خانه فقط سه امتیاز به دست آوردند، پنج گل به ثمر رساندند و 14 گل دریافت کردند. النصر در بین ضعیف ترین خطوط دفاعی لیگ در رده چهارم و در لیست قوی ترین خط دفاعی در رتبه نهم قرار دارد.