مربی آلومینیوم اراک می گوید که تیم او روی یک اشتباه و اتفاقات فوتبالی دروازه اش باز شده است.

خرمزی: از هواداران آلومینیوم عذرخواهی می‌کنیم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، محمود خرمزی مربی تیم آلومینیوم در نشست خبری پس از بازی برابر مس رفسنجان گفت: به دلیل 3 شکست پشت سر همی که داشتیم، از هواداران عذرخواهی می کنیم. آقای خطیبی گفتند که مسئولیت این باخت و سایر شکست ها با من است. ایشان نیز عذرخواهی کردند. به هر حال فوتبال همین است. ما فوتبال بدی انجام ندادیم و خوب بازی کردیم. دو تیم می‌توانستند برنده این بازی باشند. روی یک اشتباه در ضربه‌ای ایستگاهی گل خوردیم. خیلی روی این موضوع تأکید داشتیم، متأسفانه یک جابجایی شد و توپ به گل تبدیل شد. به هر شکل من دوباره عذرخواهی می کنم و ان‌شاءالله بتوانیم در بازی‌های بعدی جبران کنیم.

مربی اراکی ها درخصوص ادامه دار بودن مشکلات خط حمله آلومینیوم که از نیم فصل نخست وجود داشته است و اینکه آیا در لیست رسول خطیبی همین بازیکنان حضور داشته اند، گفت: حقیقت این است که در لیست ما، 6 بازیکن بخصوص در خط حمله حضور داشتند که 3 بازیکن را نتوانستیم جذب کنیم. طبیعتاً هر باشگاهی بازیکن خوبش را به تیم مقابل نمی‌دهد. متأسفانه نشد ولی من فکر می‌کنم همین سه نفری که در خط حمله به ما اضافه شده‌اند، باید مقداری به آنها زمان بدهیم، بالاخره تازه به ما ملحق شده اند و باید هماهنگ شوند. فکر می‌کنم آنها بازیکنان بدی نباشند. ولی خب ما سه بازیکنی که در خط حمله می‌خواستیم، متأسفانه نتوانستیم به خدمت بگیریم.

خرمزی درخصوص اینکه کارنامه مهاجمان جذب شده قابل دفاع نیست و باعث انتقاد هواداران نیز شده است، پاسخ داد: ما طبق بضاعت و سیاست و هزینه هایی که باشگاه می کند، می‌توانیم بازیکن جذب کنیم. شما دیدید که ما در ابتدای فصل به دنبال منشا بودیم، منتهی بازیکن است دیگر، به فکر آینده و زندگی‌اش است و هر جا که پول بیشتری به او بدهند، به آنجا می‌رود. به هر حال اگر بازیکن خوب و باکیفیت می‌خواهید که توپ ها را به گل تبدیل کند، باید هزینه نیز انجام بدهید.

وی ادامه داد: ما روی سه بازیکن دست گذاشته بودیم که برای رضایت‌نامه هر کدام مبلغ شش میلیارد درخواست کردند و باشگاه ما نیز نمی‌توانست چنین هزینه‌ای کند. این سه نفر که جذب کردیم، نفرات دوم در لیست بودند و اینکه می گویند جزو نفرات آخر بودند صحیح نیست. 6 بازیکن در لیست ما بود که نتوانستیم 3 نفر نخست را جذب کنیم و 3 نفر دوم را گرفتیم.

خرمزی گفت: باز هم عذرخواهی می‌کنم. لیاقت مردم اراک خیلی بالاتر از اینهاست. من از طرف گروه کادر فنی و در رأس آنها رسول خطیبی واقعا بابت این باخت عذرخواهی می‌کنم. بعضی وقت‌ها فوتبال همینطور است. شما تمام توانتان را می گذارید، منتهی نمی شود و روی یک اشتباه گل می خورید. ما تمام تلاشمان را می کنیم و به هواداران قول می دهیم که جبران کنیم. این بازیکنان، همان بازیکنان نیم‌فصل اول هستند.

مربی آلومینیوم اضافه کرد: نیم فصل اول 8 امتیاز گرفته بودیم و اکنون یک امتیاز کسب کرده ایم. طبیعتا جدول بالا و پایین دارد. همانطور که گفتم، زمان می برد تا بازیکنان جدید هماهنگ شوند، بازیکنان خوبی هستند. من از طرف کادرفنی قول می دهم که شکست های قبلی را جبران کنیم. به هر صورت من شرمنده مردم و هواداران هستم. می دانم که تمام وجود شما این تیم. امروز از نظر همه کارشناسان فوتبال بدی ارائه نکردیم و روی یک اتفاق گل خوردیم و این را باید به پای اتفاقات فوتبال گذاشت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: داوری هم هیچ مشکلی نداشت و خیلی خوب بود، چون اتفاق خاصی رخ نداد. فقط در یک صحنه در نیمه اول، پشت بازیکن ما به دروازه‌بان بود و او را نمی‌دید که داور خط گرفت. البته باید کارشناسان در این مورد نظر بدهند.