پر در اگ می اتو وی چ، ستاره سابق رئال مادرید، معتقد است کارلو آنجلوتی اعتمادش به برخی بازیکنان را از دست داده و در آکادمی باشگاه هم بازیکن شایسته زیادی برای حضور در تیم اول وجود ندارد.

آنجلوتی به بعضی بازیکنان رئال اعتماد ندارد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امیدوار بود که یکشنبه شب بتواند در فینال سوپر جام اسپانیا برابر بارسلونا به پیروزی برسد و برای دومین بار متوالی قهرمانی در این جام را به دست آورد، اما نمایش درخشان بارسا و عملکرد نه چندان خوب بازیکنان رئال باعث شد که این تیم با نتیجه 3-1 در این دیدار شکست بخورد و از رسیدن به جام قهرمانی سوپر جام اسپانیا باز بماند. 

انتقادهای بسیاری از عملکرد ضعیف شاگردان کارلو آنچلوتی در این دیدار مطرح شد. هرچند بسیاری مدعی شده بودند که فشردگی دیدارها و برگزاری جام جهانی 2022 قطر در وسط فصل باعث شده که بازیکنان این تیم با مشکل مواجه شوند. 

رئال پنجشنبه باید به مصاف ویارئال در یک هشتم نهایی کوپا دل ری برود و حذف از این رقابت ها بحران رئال را جدی تر خواهد کرد.

میاتوویچ در مورد شرایط رئال به کادناسر گفت:«کارلو آنچلوتی دیگر به برخی بازیکنانش اعتماد ندارد. بازیکنان پس از جام جهانی افت کرده اند و اکنون در مقطع بسیار حساسی هم قرار داریم. پس از شکست در سوپرجام، رئال نباید از کوپا دل ری کنار برود، ضمن اینکه دو بازی حساس برابر بیلبائو و سوسیداد در لالیگا هم در پیش هستند. شرایط تیم در حال حاضر نگران‌کننده است.»

میاتوویچ ادامه داد:«آنچلوتی در آکادمی هم بازیکنانی که شایسته حضور در تیم اول باشند، نمی بیند. متاسفانه بازیکنان جوان و محصول آکادمی رئال بر عکس آنچه در بارسلونا می بینیم، صبور نیستند و زود راهی تیمی دیگر می شوند. مارتین اودگارد اگر الان بود، بسیار به سود رئال می شد ولی او برای جدایی عجله کرد و حاضر نشد برای رسیدن به ترکیب اصلی صبر کند. الان رئال در آکادمی‌اش بازیکنی مثل گاوی ندارد و شاید بتوانم فقط به آریباس اشاره کنم که در این شرایط می تواند به تیم اول کمک کند.»