با صعود رئال به فینال سوپر جام اسپانیا، پس از سه دوره بالاخره یک تیم قهرمان لالیگا یا کو پا دل ری به بازی نهائی این تورنمنت رسید.

پایان طلسم عجیب سوپر جام اسپانیا  به دست رئال
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته با پیروزی برابر والنسیا در ضربات پنالتی راهی فینال سوپرجام اسپانیا شد. سوپرجام اسپانیا از سال 2020 با شکلی جدید و در عربستان سعودی برگزار می شود. پیش از این سوپرجام در تابستان و بین قهرمان لالیگا و کوپا دل ری و به شکل رفت و برگشت برگزار می شد ولی از سه سال قبل با حضور دو تیم اول لالیگا و کوپا دل ری و در عربستان سعودی به انجام می رسد.

در اولین دوره، بارسا و والنسیا به عنوان قهرمان لالیگا و کوپا دل ری حاضر بودند که نتوانستند به فینال برسند. رئال با پیروزی برابر والنسیا و اتلتیکو نیز با شکست بارسا راهی فینال شدند و در نهایت رئال قهرمان شد. در دوره بعدی که به دلیل پاندمی کرونا در اسپانیا برگزار شد، تیم های بارسلونا و بیلبائو راهی فینال شدند که هیچکدام قهرمان لالیگا یا کوپا دل ری نشده بودند. 

در نهایت بیلبائو با پیروزی مقابل بارسا قهرمان شد. دوره قبل نیز رئال مادرید و بیلبائو به فینال رسیدند. رئال توانست بارسلونا که قهرمان کوپا دل ری بود را 3-2 شکست دهد و بیلبائو نیز با پیروزی برابر اتلتیکو مادرید که قهرمان لالیگا بود، به فینال رسید. در نهایت رئال عنوان قهرمانی را کسب کرد.

شب گذشته رئال که قهرمان فصل گذشته لالیگاست، توانست به فینال سوپرجام برسد و سرانجام به طلسم عجیب این تورنمنت پایان داد. باید دید امشب بتیس که قهرمان کوپا دل ری است، می تواند با شکست بارسا راهی فینال شود یا خیر.