سویا در خانه اوساسونا نتوانست به سه امتیاز دست پیدا کند و به تساوی بدون گل رضایت داد.

پاس گل دوباره لوپتگی به رئال مادرید! (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، امسال بهترین فرصت برای رئال مادرید فرا رسیده تا بعد از یک فصل تماشای موفقیت اتلتیکومادرید، دوباره عنوان قهرمانی لالیگا را از آن خود کنند. نه تیم دیگو سیمئونه و نه بارسلونای ژاوی جایی در بین مدعیان قهرمانی ندارند و در حال حاضر تنها سویا تنها رقیب جدی رئال مادرید برای فتح عنوان قهرمانی لالیگا در پایان فصل به شمار می آید.

اما علیرغم نتایج پرفراز و نشیب تیم تحت هدایت کارلو آنچلوتی در هفته های اخیر، سویا نیز چندان خوب ظاهر نشده و قادر به استفاده از غفلت رئال مادرید نبوده است. شاگردان خولن لوپتگی دیشب در خانه اوساسونا به میدان رفته و در پایان به نتیجه ای بهتر از تساوی بدون گل نرسیدند.

ایوان راکیتیچ در این دیدار یک پنالتی از دست داد تا بهترین فرصت پیروزی سویا از دست برود. حالا رئال مادرید امشب فرصت دارد تا با برتری در برنابئو در مقابل گرانادای رده شانزدهمی، فاصله خود با سویا در رتبه دوم را به شش امتیاز افزایش داده و حاشیه امنیت خوبی برای خود در پایان هفته بیست و سوم ایجاد کند. رئال مادرید هفته گذشته و در شبی غیرمنتظره در رقابت های کوپا دل ری مقابل بیلبائو مغلوب شد و کارلو آنچلوتی پیش از مسابقه حساس و سرنوشت ساز برابر پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان، تنها به دنبال سه امتیاز مهم بازی امشب خواهد بود.