سرمربی یونایتد تاکید کرد که تیمش کار سختی مقابل کریستال پالاس خواهد داشت.

 تن هاخ: هر بردی را باید جشن گرفت
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، هشت ماه از شکست یک بر صفر منچستریونایتد مقابل کریستال پالاس می گذرد؛ در دیداری که آخرین تجربه مربیگری رانگنیک بود و تن هاخ کنار جان مورتو تماشاگر نمایش شیاطین سرخ بود. این سرمربی هلندی حالا در کمتر از یک سال، تغییرات مثبتی در یونایتد ایجاد کرده و بعد از برد شیرین اخیر مقابل سیتی، تیمش را در مرحله سوم جام حذفی باید مقابل کریستال پالاس به میدان بفرستد.

او در نشست خبری پیش از بازی با کریستال پالاس در خصوص شرایط تیمش بعد از برد روحیه بخش مقابل سیتی گفت:"برای این که در کورس رقابت باقی بمانید به تجربیات بزرگی چون پیروزی در دربی نیاز دارید تا پیشرفت کنید و از نظر ذهنی در سطح بالاتری قرار بگیرید."

تن هاخ به بازیکنانش اجازه داد تا شکست سیتی را جشن بگیرند، اما به سرعت آنها را برای سفر به پالاس دور هم جمع کرد. او در خصوص فشردگی مسابقات تاکید کرد:"به نظر من هر بردی را باید جشن گرفت. اگر نتوانید جشن بگیرید، انرژی را از بین می برید. ما نیاز به 24 ساعت آرامش داشتیم تا کار خود را برای بازی بعدی شروع کنیم."

سرمربی یونایتد با سخت دانستن کار شاگردانش مقابل کریستال پالاس گفت:"کار سختی در خانه کریستال پالاس داریم و باید با آمادگی صد در صدی در زمین حضور پیدا کنیم. حریف یک تیم فیزیکی است و از همان لحظه اول مبارزه خواهد کرد. باید تمرکز بالایی داشته باشیم و با سطح انرژی مناسب برای برد تلاش کنیم."