استقلال در آغاز دور برگشت لیگ برتر در حالی در اصفهان به مصاف سپاهان می‌رود که کاپیتان و سنگربان اول خودش را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد.

سومین کاپیتانی قایدی در راه است
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش ورزش سه، فصل گذشته در اکثر دیدارهای لیگ برتر، سید حسین حسینی به عنوان کاپیتان اول استقلال بازی‌ها را شروع کرد چرا که وریا غفوری نیمکت نشین بود و البته هرگاه به عنوان یار جانشین وارد زمین می‌شد بازوبند را از حسینی تحویل می‌گرفت.

با شروع فصل جدید و کوچ وریا به خوزستان، سنگربان ملی‌پوش آبی‌ها تبدیل به کاپیتان اول تیمش شد و در تمام بازی‌های نیم فصل نخست کاپیتان این تیم بود اما پس از بازی جام حذفی مقابل تراکتور دچار مصدومیت شد و با ادامه روند مصدومیت و عدم بهبودی بازی مقابل سپاهان را از دست داد.

با قرار گرفتن رضایی در ترکیب استقلال نوار ۱۷ بازی متوالی حسینی برای استقلال در این فصل پاره خواهد شد و آبی‌ها باید با یک کاپیتان متفاوت وارد زمین شوند.

قبل از جذب مهدی قایدی در ابتدای فصل و با توجه به خروج وریا غفوری و محمد دانشگر از این تیم، ۳ کاپیتان اول آبی‌ها حسینی، چشمی و غلامی بودند اما بعد از جذب مهدی قایدی او کاپیتان سوم استقلال شد و عارف غلامی چهارمین کاپیتان این تیم نام گرفت.

حالا در اصفهان با توجه به مصدومیت حسینی و محرومیت چشمی، در صورتی که قایدی در ترکیب اولیه استقلال قرار بگیرد، او کاپیتان استقلال خواهد بود و در صورت نیمکت‌نشینی این بازیکن آرش رضاوند یا ارسلان مطهری در صورت حضور در ترکیب اصلی این بازوبند را به بازو خواهند بست.