طلایی اصفهانی حساس‌ترین بازی هفته را با ترکیب تثبیت‌شده خود آغاز خواهند کرد.

ترکیب احتمالی سپاهان برای دیدار با استقلال
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه" تیم فوتبال سپاهان اصفهان در مهم‌ترین بازی هفته شانزدهم لیگ برتر از ساعت ۱۶:۳۰ امروز به مصاف استقلال خواهند رفت.

این دیدار در شرایطی برگزار خواهد شد که سپاهان بعد از جام جهانی تا حدود زیادی به ترکیب اصلی خود دست پیدا کرده و بیشتر بازی‌هایشان بعد از تعطیلات لیگ را با ترکیبی مشخص شروع کرده‌اند.

ترکیبی که امروز برابر استقلال هم تکرار خواهد شد و بعید به نظر می‌رسد مورایس در آستانه این بازی بزرگ دست به تغییر بزند.

پیام نیازمند، گلر ملی‌پوش سپاهان بعد از دو کلین‌شیت مقابل مس کرمان حالا خودش را برای نبرد مقابل استقلال آماده کرده و امیدوار است در این بازی، دور برگشت را با بسته‌نگه داشتن دروازه‌اش شروع کند.

خط دفاعی سپاهان با زوج دانشگر-جونیور در قلب خود محکم می‌شود و رامین رضاییان و میلاد زکی‌پور، دو مدافع رونده ترکیب سپاهان، بار حمله و دفاع از جناحین را به دوش خواهند کشید.

مسعود ریگی، ستاره خط میانی سپاهان به مانند بازی‌های قبل هافبک دفاعی طلایی‌پوشان است. ریگی روی دست خود دو بال با تجربه و باانگیزه دارد. کاپیتان کریمی و امید نورافکن، دو هافبک مرکزی مایل به کناره‌های سپاهان در این بازی خواهند بود که نقش بسیار مهمی در به دست گرفتن نبض بازی خواهند داشت.

اما مثلث رو به جلوی ترکیب سپاهان که حالا در بالاترین سطح آمادگی و هماهنگی به سر می‌برند، با حضور محمد علی‌نژاد و فرشاد احمدزاده به عنوان وینگر و شهریار مغانلو به عنوان تک مهاجم، تشکیل می‌شود تا یکی از خطرناک‌ترین گروه‌های تهاجمی لیگ دروازه استقلال را آماج حملات خود قرار دهند.

به این ترتیب ترکیب احتمالی سپاهان برای دیدار برابر استقلال به شرح زیر خواهد بود؛

سیدپیام نیازمند، محمد دانشگر، نیلسون جونیور، رامین رضاییان، میلاد زکی‌پور، مسعود ریگی، سیدمحمد کریمی، امید نورافکن، محمد علی‌نژاد، فرشاد احمدزاده و شهریار مغانلو