سرمربی ملوان، دروازه‌بان و نیمی از بازیکنان تیمش را برای دیدار مقابل پیکان تغییر داد.

مازیار زارع مثل پیکان رفتار کرد!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال ملوان انزلی آخرین مسابقه نیم‌فصل اول لیگ برتر را با پیروزی مهم مقابل نفت مسجدسلیمان به پایان رساند ولی پس از آن در جام حذفی برابر همین تیم شکست خورد و به استقبال نخستین بازی دور برگشت با پیکان تهران آمد.

شاگردان مازیار زارع که دور رفت لیگ برتر را با کسب ۱۵ امتیاز و حضور در جایگاه سیزدهم جدول لیگ برتر به پایان رساندند، امیدوار هستند امروز که از ساعت ۱۵ در ورزشگاه زنده‌یاد سیروس قایقران انزلی از پیکان میزبانی می‌کنند، به پیروزی دوباره برسند.

ایمان صادقی، علیرضا خوشکفا، سعید کریمی، مجید عیدی، محمود مطلق‌زاده، صادق بارانی، پدرام قاضی‌پور، مهران احمدی، مسعود زائرکاظمینی، مهدی مومنی و سجاد بازگیر ۱۱ بازیکنی هستند که با نظر مازیار زارع در ترکیب ابتدایی ملوان مقابل پیکان قرار گرفته‌اند.

رضا حیدری، سید عبدالله حسینی، امیرحسین یحیی‌زاده، محمدرضا بردبار، آرمین انبساطی و محمد قادری، ۶ بازیکنی هستند که در ترکیب آخرین مسابقه ملوان در جام حذفی مقابل نفت MIS قرار گرفته بودند، اما امروز در جمع نفرات اصلی این تیم دیده نمی‌شوند و صادقی، خوشکفا، عیدی، مطلق‌زاده، احمدی و مومنی جای آنها را گرفته‌اند.

مازیار زارع در شرایطی ۶ تغییر در ترکیب ابتدایی تیمش به وجود آورده که سید مجتبی حسینی هم با همین تعداد تغییر نسبت به آخرین بازی نیم‌فصل، نفرات خود را انتخاب کرده است.