هوادار در دیداری حساس و مهم موفق شد سه امتیاز را از چنگ ذوب آهن در بیاورد.

هوادار 1 - ذوب‌آهن صفر: تسلیم با کارت قرمز!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از مهمترین بازیهای میانه جدول، تیمهای هوادار و ذوب آهن در ورزشگاه دستگردی در حالی رودرروی هم قرار گرفتند که این بازی از اهمیت زیادی برای جایگاه هر دو تیم در جدول برخوردار بود.

در نیمه اول این بازی هوادار موفق شد روی یک ارسال کرنر و ضربه سر عزت پورقاز دروازه ذوب آهن را باز کند و در شرایطی که شاگردان تارتار در نیمه اول فرصتهای خوبی داشتند، هوادار با این گل دقیقه 45+2 برنده به رختکن رفت.

نیمه دوم با دیدار متعادل سپری می‌شد که صادق صادقی در فاصله کم دو کارت زرد ناشیانه گرفت تا تیم مهدی تارتار یک بار دیگر کارت قرمز بگیرد و با بازیکن اخراجی بازی را ادامه دهد.

در ادامه بازی هوادار به خوبی بازی را کنترل کرد اما ذوب آهن نیز دو موقعیت داشت که امیرحسین جدی در یکی از آنها تا آستانه بازی کردن دروازه هم پیش رفت اما توپ گل نشد تا هوادار با سه امتیاز حساس 17 امتیازی شود و جایگاه خود را بهبود بخشد.

هفته پانزدهم لیگ برتر

ورزشگاه پاس قوامین/ بدون تماشاگر 

گروه داوری: وحید زمانی،  سیدیعقوب حجتی، هیوا بهمنی و حامد سیری/ ناظر: رضا سخندان

ترکیب هوادار:

محمدرضا خالدآبادی، امیرحسین پورمحمد، عزت الله پورقاز، صائب محبی، محمدجواد محمدی(90+1- علی پوراسماعیل)، سپهر روزی طلب، بابک مرادی (85- سیدمحمد میری)، مهدی عبدی، نیما انتظاری، محمدمهدی مهدی خانی، محمد چهارمحالی (67- فریبرز گرامی)

سرمربی: ساکت الهامی

ترکیب ذوب آهن:

پارسا جعفری، امیرحسین صدقی (85- محمد علی فرامرزی)، سیدمحمد قریشی، حامد نورمحمدی، محمدامین درویشی(80- سجاد جعفری)، صادق صادقی، آرمان اکوان، امیرحسین رنگرز جدی، محمد سلطانی‌مهر(46- پوریا پورعلی)، محمدحسین اسلامی(60- آرمان قاسمی)، محمدرضا سلیمانی اصل (64- شهرام سالاری)

سرمربی: مهدی تارتار