هافبک ذوب آهن اعتقاد دارد، گان دو ها‌ در روز بدشان هم می‌توانستند با سه امتیاز زمین بازی را ترک کنند.

صادقی: انتقاد تارتار از بازیکنان درست است
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، در ایستگاه چهاردهم لیگ برتر، ذوب آهن اصفهان میزبان در حالی که با دو گل از حریف متحول شده خود عقب بود، توانست در پانزده دقیقه پایانی نتیجه را به تساوی بکشاند. شاگردان مهدی تارتار با این یک امتیاز، هجده امتیازی شدند و موقتا در رده هشتم جدول قرار گرفتند.

صادق صادقی هافبک مسجدسلیمانی‌ ذوبی ها در خصوص این بازی به خبرنگار ما گفت: بازی خوبی بود اما چه در نیمه اول و چه در بیست دقیقه ابتدایی نیمه دوم که دو گل دریافت کردیم، خوب نبودیم. خدا را شکر در دقایق پایانی موفق شدیم به بازی برگردیم و بازنده از زمین خارج نشویم، این اتفاق نکته مثبتی برای ما بود.

او درباره فریادهای تارتار در کنار زمین  گفت: انتظار نداشتیم ابتدا حریف از ما پیش بیفتد، به همین خاطر شرایط برای ما سخت شد، با دریافت گل دوم شرایط سخت‌تر از پیش شد، اگر گل دوم را دریافت نمی‌کردیم در روز بد ذوب‌آهن نیز می‌توانستیم برنده بازی باشیم اما خدا را شکر موفق شدیم به بازی برگردیم و یک امتیاز دشت کنیم.

هافبک گاندوها در مورد انتقاد مهدی تارتار نسبت به عدم تمرکز چند بازیکن تیمش، در نشست خبری پس از بازی هم می‌گوید:بله واقعیت این است که در این بازی تمرکز کافی نداشتیم و امیدوارم در هفته‌های آتی جبران کنیم.

صادقی درباره برخورد توپ به دست مدافع ذوب آهن و اعتراض بازیکنان صنعت نفت نسبت به عدم اعلام پنالتی اضافه کرد:بعد از پایان بازی، باز پخش این صحنه را ندیدم اما آن چیزی که در زمین دیدم، فکر می‌کنم توپ قبل از لمس به دست بازیکن ما به بدنش برخورد کرد.

بازیکن ذوب آهن در مورد صحنه ای که مصدوم شد و فرپلی حکیم نصاری گفت: جا دارد از حکیم نصاری، هم تیمی سابقم که به خاطر مصدومیتم توپ را در موقعیت حمله به بیرون زمین فرستاد، تشکر کنم.

صادقی می‌گوید هفته آینده بازی سختی مقابل هوادار پیش رو داریم، شاگردان ساکت الهامی هم به سه امتیاز نیاز دارند اما برای برد، پا به ورزشگاه دستگردی می گذاریم.