علیرضا رضایی که در ثانیه های پایانی نیمه اول یک سی و بزرگ داشت، به شکل عجیبی دروازه اش باز شد.

رضایی استقلال را از عرش به فرش رساند (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، در ثانیه های پایانی نیمه نخست بود که سپاهان یک فرصت فوق العاده را به دست آورد. روی کار خوب امید نورافکن، این بازیکن وارد محوطه جریمه شد. در شرایطی که سیاوش یزدانی مقابل او بود، مدافع چپ سپاهانی ها با سری بالا، یار هم‌دسته را دید که وارد محوطه جریمه می شود.

نورافکن با پاسی در عرض و آرام، توپ را به محمد کریمی سپرد و این بازیکن در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان استقلال قرار گرفت. پس از یک کنترل، کریمی ضربه اش را روانه دروازه کرد که علیرضا رضایی با یک واکنش دیدنی و با کمک پای راست، توپ را مهار کرد و مانع از باز شدن دروازه تیمش شد.

رضایی که با این واکنش دیدنی و سیو خوب روی ضربه سر نورافکن در دقیقه هفتم و مهار توپ به کمک تیرک دروازه و حامدی فر با روحیه بالایی راهی رختکن شده بود، نیمه دوم را به بدترین شکل ممکن آغاز کرد.

سپاهان که در میانه های زمین صاحب یک ضربه کاشته شده بود، به شکل عجیبی موفق شد آن را به گل تبدیل کند. امید نورافکن پشت این توپ ایستاد و با ضربه ای محکم و روی پا، توپ را به سمت دروازه استقلال شلیک کرد که با واکنش بسیار بد گلر آبی ها، این توپ به گل تبدیل شد.

رضایی که قصد داشت شوت سرکش نورافکن را مشت کند، در این امر ناکام بود و توپ پس از برخورد به دستان او، وارد دروازه استقلال شد تا اولین گل بازی اینگونه به ثمر برسد.

بدین شکل رضایی واکنش های خوبش در نیمه اول را با این اشتباه عجیب به باد داد، هر چند که او پس از این اشتباه، مورد حمایت هم تیمی هایش قرار گرفت و آنها به گلر جوان تیمشان دلداری دادند.

البته استقلال دقایقی بعد توانست به گل تساوی برسد و پس از آن، ریگی با شلیکی محکم از راه دور، قصد داشت باز هم رضایی را غافلگیر کند که او این بار با واکنشی دیدنی، توپ را دور کرد و برابر هافبک میانی سپاهان تسلیم نشد.