مرتضی تبریزی به یکی از بازیکنان کلیدی گل گهر تبدیل شده و در هر بازی به صورت مستقیم یا غیرمستقیم روی گل‌های تیمش اثرگذار ظاهر می‌شود.

تبریزی دوباره برای  گل گهر درخشید (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش‌سه"، اگرچه این روزها حدس زدن ترکیبی که در ذهن و تفکرات کادر فنی گل‌گهر و به ویژه امیر قلعه‌نویی قرار دارد، بسیار دشوار شده، اما مرتضی تبریزی از آن دسته بازیکنان تیم به شمار می‌رود که خودش را از این دایره خارج کرده و جزو مهره‌هایی به شمار می‌رود که بیشترین حضور را در ترکیب آبی‌پوشان سیرجانی تجربه کرده‌اند.

تبریزی که به عنوان ستاره نقل و انتقالات در پایان لیگ هفدهم پس از نایب قهرمانی با ذوب آهن به سرمربیگری امیر قلعه‌نویی به استقلال پیوست، طی دو سال حضور در این تیم روزهای کابوس واری را تجربه کرد، اما حالا او در سومین سال حضورش در گل‌گهر روی فرم قرار گرفته و هیچ بعید نیست آمار 7 گل زده خود در لیگ بیست و یکم را بهبود ببخشد.

تبریزی تا همینجا هم یکی از نفرات کلیدی تیمش بوده؛ او 3 بار موفق به گلزنی شده و 3 مرتبه هم با پاس‌هایش گل‌گهر را به گل رسانده است. البته که این تمام ماجرا برای این وینگر چپ طی 10 حضور ثابت و 4 حضور تعویضی نیست و او دو بار هم آبی‌پوشان سیرجانی را نظیر دیدار روز گذشته برابر تراکتور به پنالتی رسانده است.

تبریزی روی گل اول مسابقه با یک پاس رو به عقب هم تیمی‌اش را در موقعیت گلزنی قرار داد و این توپ به گل هم نشست ولی داور پیش از آن خطای پنالتی کف پای هادی محمدی را اعلام کرد که ساق پای مهاجم گل‌گهر را زده بود. امین قاسمی‌نژاد مامور زدن این ضربه بود و آن را به گل تبدیل کرد.