مدافع مس رفسنجان معتقد است در صحنه منجر به پنالتی نساجی برخوردی با کریم اسلامی نداشته است.

نصیری: اصلا برخوردی با کریم اسلامی نداشتم!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش “ورزش سه”، تیم فوتبال مس رفسنجان در نخستین بازی از دور برگشت مسابقات لیگ برتر، در خانه مقابل نساجی متوقف شد. این تساوی در شرایطی رقم خورد که داور، در آخرین دقایق بازی خطایی از مجید نصیری، مدافع مس رفسنجان را روی کریم اسلامی در محوطه جریمه گرفت تا با گل حامد شیری، پیروزی برای شاگردان ربیعی از دست برود.

مجید نصیری، مدافع نارنجی‌پوشان در خصوص تساوی مقابل نساجی به‌ خبرنگار ما گفت: بازی خوبی بود، فوتبال با کیفیتی از خود به نمایش گذاشتیم، خدا را شکر به روند مطلوب خود ادامه دادیم. اما متاسفانه، اشتباهات داوری مانع از این شد که هر سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

این بازیکن در مورد قضاوت تیم داوری ادامه داد: اشتباهات داوری در این دیدار به شکل عجیبی مانند بازی رفت بود، گلی که به ثمر رساندیم کاملا صحیح بود اما کمک داور به اشتباه آفساید اعلام کرد. در صحنه‌ای دیگر که داور سوتش را به نشانه اعلام پنالتی به صدا در آورد، اگر فیلم بازی را ببینید متوجه خواهید شد که من برخوردی با مهاجم تیم حریف نداشتم، به نظرم اشتباه داور در این صحنه کاملا مشخص است و نیاز به هیچ گونه توضیحی نیست.‌ به همین راحتی دو امتیاز را از تیم ما گرفتند. در مجموع مس رفسنجان در این فصل سوت‌های اشتباه داوران خیلی آسیب دیده  است و به نظرم در جدول تیم‌های متضرر شده از اشتباهات در جمع صدرنشینان هستیم‌.

این مدافع در رابطه با وضعیت خود در مس و کمتر به میدان رفتنش به نسبت فصل گذشته، عنوان کرد: هر وقت کادرفنی صلاح بداند، چه یک دقیقه و چه نود دقیقه با تمام توانم برای تیم بازی می‌کنم اما به نظرم مهم تر از به میدان رفتن من، عملکرد مثبت و موفقیت  تیم است که خدا را شکر در این فصل وضعیت  خیلی خوبی داریم.

نصیری در مورد حضور تماشاگران در  این بازی افزود:  تماشاگران روح فوتبال هستند، حضور آنها به بازی معنا می‌بخشد و باعث می‌شود تیم از لحاظ روحی و کیفی در سطح بالاتری قرار بگیرد، طبیعتا حضور هواداران در ورزشگاه از هرجهت تاثیر مثبتی دارد و امیدوارم شرایط به شکلی باشد که تمام بازی‌ها با حضور آنها برگزار شود.

او در پایان یادآور شد: این هفته بازی سخت و مهمی در مقابل گل‌گهر پیش رو داریم اما ما با تمام توان در این بازی حاضر خواهیم شد تا بتوانیم با دست پر از بازی خارج شویم.