بازیکن ون پارس درباره احتمال بازگشت به پرسپولیس گفت که هر اتفاقی ممکن است رخ دهد.

 کر ملا چعب: مارکوپولو شدن تقدیر من بود
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، رضا کرملاچعب بازیکن تیم ون پارس در پایان دیدار برابر پرسپولیس و بازی با تیم سابقش گفت: خدا را شکر بازی خیلی خوبی بود. تمام توانمان را گذاشتیم تا بهترین نتیجه را کسب کنیم. ولی متأسفانه در پنالتی ها شکست خوردیم که باخت جزوی از فوتبال است. تمام تمرکزمان را روی مسابقات لیگ یک می گذاریم تا بتوانیم به لیگ برتر صعود کنیم.

او درخصوص اینکه به دلیل تغییر متعدد تیم هایش به مارکوپولو معروف شده است، پاسخ داد: به هر حال این اتفاقاتی است که در فوتبال تقدیر ما بود. امیدوارم که بتوانم در این تیم با خیال راحت بازی کنم و چند سال اینجا بمانم. به هر حال تصمیمات اشتباهی در زمان نوجوانی گرفتم. من اکنون 25 سال سن دارم ولی متأسفانه یازده تیم تغییر داده ام.

وی ادامه داد: نمی دانم. امیدوارم چنین اتفاقی رخ ندهد و با ون پارس به لیگ برتر صعود کنم و در همین تیم ظاهر شوم.

کرملاچعب در مورد اینکه تیم آنها برابر پرسپولیس شگفت انگیز ظاهر شده است، گفت: به نظر من شگفت انگیز نیست. چون واقعا کیفیت تیم ما همین است. شاید بیشتر از اینها نیز باشد. ولی امروز نتوانستیم اوضاع را تغییر دهیم. ولی ان‌شاءالله در بازی های بعدی جبران کنیم و بتوانیم به لیگ برتر صعود کنیم، شگفتی آنجاست.

بازیکن ون پارس ادامه داد: تیم ما اختلاف زیادی با صدر جدول ندارد. من روز گذشته با این تیم قرارداد بستم و امروز بازی کردم. پس جزوی از ون پارس هستم و به این تیم افتخار می کنم. ان‌شاءالله که با تمام وجود تلاش می کنیم و به هدفمان برسیم.

او در پایان و در مورد اینکه ممکن است یک روز به پرسپولیس برگردد، گفت: هیچ چیز بعید نیست. هر اتفاقی ممکن است رخ دهد.