مهاجم ملوان ابراز امیدواری می‌کند با بازگشت هواداران به استادیوم، شرایط برای کسب نتیجه بهتر این تیم فراهم شود.

فداکار: از حضور هواداران برابر استقلال استقبال می‌کنیم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، بعد از پیروزی مقابل پیکان اکنون شرایط ملوان در جدول بهتر شده و آنها از منطقه سقوط فرار کرده‌اند. سهیل فداکار مهاجم ملوان درباره این بازی این‌طور گفت: این بازی خیلی سنگین و سخت بود. دو تیم نزدیک به هم بازی می کردند و پیش از این مسابقه رقیب توانسته بود تیم‌های بزرگ سپاهان و پرسپولیس را متوقف کند. اما با خواست خدا و همت بازیکنان هم تیمی توانستیم برنده باشیم.

وی درباره گلزنی مقابل پیکان گفت: وقتی تیمی برنده می‌شود، کل بازیکنان و اعضای تیم سهیم هستند. تیم ما 6 هفته است شکست نخورده و 5 مسابقه دروازه خود را بسته نگه داشته است. این موارد نشانگر زحمات کل تیم است و زننده گل زحمات اعضای تیم را به ثمر می‌نشاند. گلزنی بنده هم از این امر مستثنی نبود.

بازیکن تیم فوتبال ملوان در پاسخ به اینکه احتمال حضور هواداران در بازی مقابل استقلال گفت: بدون تماشاگران همه تیم‌ها ضرر می‌کنند اما چون تیم ما قدیمی و ریشه‌دار است و هواداران متعصبی دارد، جز باشگاه‌هایی است که بیشتر زیان می‌بیند. امیدواریم بازی مقابل استقلال با تماشاگر برگزار شود و سهم هواداران ملوان هم در ورزشگاه آزادی لحاظ شود.

فداکار درباره اعلام پیروزی انضباطی ملوان مقابل نفت مسجد سلیمان در جام حذفی و صعود به جمع شانزده تیم گفت: ما در این بازی عملکرد خوبی داشتیم و در میدان سردتر بودیم. به نظرم در جریان مسابقه از روی بدشانسی شکست خوردیم. به هر حال رقیب از بازیکن غیرمجاز استفاده کرد و کمیته انضباطی رای محکومیت آنها را صادر کرد.

بازیکن ملوان در پاسخ به این سوال که آیا تیمش در لیگ برتر خواهد ماند، گفت:  تیم ما از همان هفته‌های ابتدایی با ارائه بازی هجومی به دنبال کسب رتبه‌های بالاتر است. هدف ما این است که جز 10 تیم بالای جدول لیگ برتر باشیم.