حسین شنانی معتقد است در صورتی که مدیریت نفت مسجدسلیمان حمایت لازم را انجام بدهد، این تیم با اشکش موفق خواهد شد.

شنانی: لابد لیورپول هم شرط‌بندی کرده بود!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، نفت مسجدسلیمان پس از نتایج ضعیف در نیم فصل اول لیگ برتر، با نتیجه ۳-۱ ملوان را در جام حذفی شکست داد و به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد. حسین شنانی در خصوص این مسابقه به خبرنگار ما گفت: «بازی خیلی خوبی بود و همه متحد شده بودیم تا در این مسابقه پیروز شویم. ملوان هم حریف مستقیم ما در لیگ بود، اما متاسفانه در هفته پانزدهم نتوانسته بودیم این‌ تیم را شکست بدهیم. پس از آن مسابقه استراحت خوبی داشتیم و سپس تمرینات را دنبال کردیم و توانستیم جام حذفی را با برد شروع کنیم. با تغییراتی که ایجاد شده به نقطه‌ای رسیدیم که بتوانیم در زمین شاداب باشیم و کم‌کم به شرایط ۶ هفته ابتدایی برمی‌گردیم.»

او در مورد گلی که در این دیدار به ثمر رساند و زمینه‌ساز صعود تیمش شد، بیان کرد: «من نیمه دوم به زمین آمدم، اما همه بچه‌ها از دقیقه یک تلاش کرده بودند و در‌ مجموع هم ۱۲۰ دقیقه سوار بازی بودیم. گلی که زدم لطف خدا بود که شامل حالم شد و خدا را شکر با پیروزی همراه شد تا به دور بعد صعود کنیم.»

شنانی سپس در ارزیابی از عملکرد نفت در نیم فصل اول گفت: «در ۶ هفته ابتدایی ما جزء بهترین تیم‌های لیگ ایران بودیم. ما کار را با آقای رضا مهاجری شروع کردیم و از همین‌جا از ایشان تشکر می‌کنم؛ ایشان یک مربی فنی و یک انسان خیلی خوب بودند و کمک زیادی به ما کردند. در ادامه اتفاقاتی رخ داد که نمی‌خواهم درباره آن صحبت کنم اما باعث باخت‌های پی در پی و شکست‌های بد ما شد و نتوانستیم خودمان را جمع و جور کنیم.»

وی افزود: «پس از آن مدیریت محترم باشگاه سرمربی را تغییر دادند و کار را با آقای اشکش جلو می‌بریم. چهار بازی با کادرفنی جدید انجام داده‌ایم و به جز بازی با سپاهان که درباره آن صحبت نمی‌کنم، در بازی با ملوان و آلومینیوم، سوار بازی بودیم، اما نتوانستیم امتیاز بگیریم و متاسفانه در ایران هم نتیجه مهم است و نمایش زیبا اهمیتی ندارد. در حال حاضر کادر جوان و باانگیزه‌ای داریم و به خوبی کار را پیش می‌برند و در بازی با ملوان هم نتیجه آن را دیدیم. آقای اشکش یک سرمربی جوان است و مثل ما بازیکنان، کار خودش را از لیگ‌های پایین‌تر شروع کرده است و قدر این موقعیت را می‌داند. قطعا همه با هم تلاش می‌کنیم تا از جایگاه فعلی جدول خارج شویم چون این رتبه مناسب ما و شخصیت تیمی‌مان نیست. امیدوارم همه کمک کنند تا اتفافات خوبی رخ بدهد.»

بازیکن نفت درباره حاشیه‌هایی که در دوره‌ای پیرامون تبانی و شرط‌بندی بازیکنان این تیم ایجاد شده بود، گفت: «این مسائل که در مورد تیم ما گفتند، به هیچ وجه درست نبود‌. درست است تیم ما باخت‌های بدی آورده بود، اما دلیل نمی‌شود که چنین موضوعاتی مطرح شود‌. در بازی دیشب هم برایتون لیورپول را زد، اما آیا کسی چیزی درباره تبانی یا شرط‌بندی مطرح کرد؟ بعضی از تیم‌ها روی دور بدی می‌افتند و می‌بازند، اما این صحبت‌ها درست نیست. بازیکنان ما جزء بهترین‌های لیگ هستند و کسی شخصیت خودش را با این کارها زیر سؤال نمی‌برد. ما کسانی را که این شایعات و حواشی را اطراف تیم ما آوردند، به خدا می‌سپاریم.»

او درباره شرایط مالی و مدیریتی نفت مسجدسلیمان توضیح داد: «این مشکلات همیشه هست، ولی در حال حاضر ما چهار بازی حساس در پیش داریم و در صورت پیروزی در این مسابقات، قطعا در لیگ برتر می‌مانیم. امیدوارم مسئولان تیم و مدیریت محترم از نظر مالی به تیم کمک کنند. چهار بازی آینده ما با حریفان مستقیممان است. از مدیریت تیم و مسئولان تقاضا می‌کنم که به تیم رسیدگی کنند. ما قراردادهای بالایی نداریم و اگر حداقل‌ها را به بچه‌ها برسانند شرایط تیم خیلی بهتر می‌شود.»

شنانی در پایان با اشاره به روحیه خوب بازیکنان نفت مسجدسلیمان گفت: «با بردی که در جام حذفی کسب کردیم، بچه‌ها و کادرفنی از لحاظ روحی شرایط خیلی خوبی دارند و همه کمک می‌کنند تا از این شرایط خارج شویم. اگر مدیریت و مسئولان به تیم کمک و از لحاظ مالی بازیکنان را ساپورت کنند، قطعا در لیگ می‌مانیم.»