مدافع ملوان می‌گوید به برد مقابل نفت مسجد سلیمان اکتفا نمی‌کنند و جایگاه این تیم بسیار بالاتر است.

عیدی: پریدم، پایین آمدم و کارت زرد گرفتم!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، مجید عیدی در خصوص پیروزی یک بر صفر ملوان مقابل نفت مسجد سلیمان به خبرنگار ما گفت: در این بازی مهم سعی کردیم با کسب سه امتیاز کامل از انتهای جدول فاصله بگیریم، اما هنوز راضی نیستیم و باید به رتبه‌های بالاتر فکر کنیم، شرایط و حساسیت بازی را می‌دانستیم، به نظرم تساوی نمی‌توانست به هیچ یک از دو تیم کمک کند.

او در خصوص شرایط زمین و آب‌گرفتگی ادامه داد: بارندگی در انزلی زیاد است، مخصوصا در این فصل  بیشتری باران می‌بارد، اما اگر هر بازی که ما میزبان هستیم، بازی لغو شود یا با تاخیر انجام شود، برنامه لیگ و خود تیم‌ها به هم می‌ریزد، بالاخره ما هم باید از امتیاز میزبانی خودمان استفاده کنیم. در ساعت برگزاری بازی، بارندگی کم یا قطع شده بود، فقط در قسمت‌هایی از زمین آب‌ جمع شده بود. نیمه دوم زمین شرایط مناسبی داشت، هر دو تیم نمایش خوبی داشتند و فکر می‌می‌کنم هواداران‌مان از دیدن این بازی لذت بردند.

این بازیکن در خصوص صحنه‌ای که کارت زرد گرفت، عنوان کرد: داور می‌توانست به من کارت ندهد چرا که اتفاق خاصی صورت نگرفت که با کارت زرد همراه باشد، در آن صحنه من و بازیکن حریف برای زدن توپ پریدیم اگر خطایی هم صورت گرفته باشد، مستحق دریافت کارت نبودم اما به تصمیم داور احترام می‌گذارم.

مدافع ملوان در خصوص شرایط خط دفاعی و دروازه ملوان که 4 هفته را با کلین شیت پشت سر گذاشتند، گفت: تاکتیک‌هایی که کادرفنی از ما می‌خواهد بازی به بازی در زمین اجرا می‌کنیم و دفاع تیمی به بهترین شکل ممکن انجام می‌شود، امیدوارم به روند خوب‌مان ادامه بدهیم.

عیدی در پایان در مورد بازی با نفت مسجد سلیمان در جام حذفی افزود: تیم نفت بسیار پرتلاش و سختکوش است، من افتخار بازی کردن در این تیم را داشته‌ام. تیمی پرهوادار با مردمی خونگرم و دوست‌داشتنی است، رویارویی مجدد ما در جام حذفی اتفاق جالبی بود، در این دیدار هم با قدرت ظاهر می‌شویم. امیدوارم بازی خوب و تماشاگر پسندی باشد.