تونی تا پا لو وی چ، مربی دروازه بان های بایرن مونیخ، با اعلام رسمی این باشگاه از سمتش برکنار شد.

رسمی: اخراج مربی بایرن به درخواست نا گل زمان
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، شایعات بسیاری در چند هفته اخیر درباره احتمال قطع همکاری بایرن مونیخ با تاپالوویچ به گوش می‌رسید و حالا ادعای رسانه‌های آلمانی به حقیقت تبدیل شده است.

باشگاه بایرن با انتشار بیانیه‌ای این خبر را به صورت رسمی تایید کرد. حسن صالح حمیدزیچ درباره این اتفاق گفت:« تونی در سال‌های اخیر به عنوان مربی دروازه‌بان‌ها در موفقیت‌های بایرن سهیم بود. ما از او به این خاطر سپاسگزار هستیم. به خاطر تفاوت‌هایی که داشتیم، حالا مجبور هستیم راهمان را از یکدیگر جدا کنیم. امیدواریم بهترین اتفاق‌ها در آینده برای او رخ دهد.»

ناگلزمان هم تلاش کرد رفتاری سیاستمدارانه درباره برکناری این مربی در پیش بگیرد و روز گذشته مدعی شد که هیچ مشکلی با این مربی نداشته است.

این در حالی است که بیلد پیش از این از ارتباط نه چندان خوب این دو نفر خبر داده بود. گفته می‌شد که صالح حمیدزیچ در چند ماه اخیر تلاش بسیاری کرده بود که رابطه این دو نفر را بهبود ببخشد اما در نهایت موفق به انجام این کار نشده بود و مدیران این باشگاه تصمیم گرفتند به همکاری با او پایان دهند.

به نظر می‌رسد که حتی بازیکنان هم رابطه خوبی با او ندارند. زمانی که مانوئل نویر به دلیل مصدومیت قادر به همراهی بایرن نبود، این باشگاه در فکر برگرداندن الکساندر نوبل از موناکو بود اما این بازیکن به دلیل رفتارهای ناخوشایند تاپالوویچ حاضر به بازگشت نشد و بایرن در نهایت مجبور شد یان زومر را به خدمت بگیرد.