سومین تساوی پیاپی بایرن مونیخ در بوندسلیگا صدرنشینی این تیم را به خطر انداخته است.

تعارف بایرن مونیخ به رقبا برای قهرمانی در بوندسلیگا!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه" تیم فوتبال بایرن مونیخ شب گذشته در ورزشگاه آلیانز آرنا به مصاف آینتراخت فرانکفورت، قهرمان لیگ اروپا رفت و در یک بازی جذاب با درخشش موآنی، پدیده فرانسه در جام جهانی، از کسب پیروزی ناکام ماند تا سومین تساوی پیاپی بایرن مونیخ پس از جام جهانی و تعطیلات ژانویه رقم بخورد.

بایرنی‌ها که پس از تساوی دو بر دو مقابل دورتموند در هفته نهم بوندسلیگا، با ده پیروزی پیاپی در تمام رقابت‌ها به استقبال جام جهانی رفته بودند، حالا با ناگلزمان روی دور ناکامی افتادند و در یک بازی خارج از خانه مقابل لایپزیگ و دو بازی در ورزشگاه خانگی برابر کلن و آینتراخت با نتیجه مشابه یک بر یک، متوقف شدند.

در پی کسب این سه تساوی، فاصله بایرن با تعقیب‌کنندگان خود در صدر جدول هم به یک امتیاز رسیده و یونیون برلین با 36، لایپزیگ با 35، فرایبورگ با 34 و آینتراخت با 32 امتیاز در تعقیب این تیم 37 امتیازی هستند.

هرچند بایرن مونیخ در ده فصل گذشته با وجود فراز و نشیب‌ها قهرمان بوندسلیگا شده اما به نظر می‌رسد کار اف‌سی‌هالیوود برای قهرمانی در این فصل به سادگی فصول گذشته نیست و شاگردان ناگلزمان برای حفظ صدرنشینی به پیروزی برابر ولفسبورگ و بوخوم در هفته‌های منتهی به بازی حساس برابر پاری‌سن‌ژرمن در لیگ قهرمانان، نیاز مبرم دارند.