در ادامه عکسی از الهام حمیدی را مشاهده می کنید

مانتو عجیب الهام حمیدی سوژه شد | الهام حمیدی با این لباس عجیب همه رو شوکه کرد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

الهام حمیدی ماجرای طلاق از همسر اولش را توضیح داد. الهام حمیدی یک ازدواج ناموفق داشته است و بعد از آن چند سالی است که مجدد ازدواج کرده و از زندگی مشترکش بسیار راضی است. الهام حمیدی حالا با همسر دومش به نام علیرضا صادقی توانسته زندگی پایداری داشت باشد. الهام حمیدی عکسی از خودش در فضای مجازی منتشر کرده است که حواشی زیادی بدنبال داشته.

الهام حمیدی

تصویری جالب و دیدنی از بارداری دوم الهام حمیدی با ژستی زیبا منتشر شد.

الهام حمیدی متولد آذر 1356 می‌باشد و لیسانس حسابداری از دانشگاه آزاد اسلامی دارد. او یک ازدواج ناموفق در کارنامه زندگی‌اش دارد و در سال 97 با علیرضا صادقی ازدواج کرد و ثمره این ازدواج یک پسر به نام الوین و یک دختر است. الهام حمیدی با بازی در سریال همه چیز آنجاست به شهرت بیشتری دست پیدا کرد.

الهام حمیدیبیوگرافی الهام حمیدی

الهام حمیدی متولد هشتم آذر ماه ۱۳۵۶ در شهر تهران است. تحصیلاتش را تا مقطع لیسانس در رشته حسابداری ادامه داده است و از دانشگاه آزاد اسلامی مدرک کارشناسی اش را گرفته است. خانواده الهام حمیدی ۵ نفره است.تک دختر است و دو برادر کوچکتر از خود دارد. نکته جالب در بیوگرافی الهام حمیدی این است که بر خلاف اکثر خانم های هنرمند آشپز خوبی است و در جایی گفته است سعی می کند کاری را که انجام می دهد به بهترین نحو ممکن انجام دهد. البته ابن موضوع را در کار بازیگری اش ثابت کرده است.

در میان بازیگران زن ایرانی به فاطمه معتمدآریا و گوهر خیراندیش علاقمند است و در میان بازیگران مرد ایرانی بازی عزت الله انتظامی و اکبر عبدی را دوست دارد. به موسیقی پاپ و سنتی علاقه زیادی دارد و خوانندگان مورد علاقه اش رضا صادقی ، زنده یاد ناصر عبداللهی و دکتر محمد اصفهانی هستند.

الهام حمیدی توجه و علاقه خاصی به کارهای هنری دارد. او هنرهایی مثل نقاشی کردن ، ساخت کارهای دستی ، طراحی لباس و …  را تجربه کرده است. در مصاحبه ای گفته است که گاهی به صورت تفننی و گاهی به صورت حرفه ای کارهای هنری را دنبال می کنم.

الهام حمیدیازدواج اول الهام حمیدی 

در مصاحبه ای که با تی وی پلاس داشت در مورد جدایی و طلاق از او سوال شد  که در پاسخ گفت : ازدواجم در سن کمی رخ داد و چند سال زیر یک سقف با همسرم زندگی کریم اما متاسفانه از هم طلاق گرفتیم و نتوانستیم ادامه دهیم.

البته الهام حمیدی از بازیگرانی است که کم حاشیه است و خودش هم بارها تاکید کرده است که دوست ندارد در زندگی خصوصی اش سرک بکشند و در همین مصاحبه هم تاکید کرد دوست ندارد زندگی شخصی اش در رسانه ها عمومی شود.

الهام حمیدی و ورشکسته شدن مزون لباس

الهام حمیدی تصمیم می گیرد به غیر از بازیگری شغل دیگری برای خود به عنوان شغل دوم درست کند که بهمین دلیل یه مزون لباس تاسیس می کند. خودش در مورد این موضوع کمی توضیح داده است که در ادامه می توانید در همدوره مشاهده نمایید :زمانی قصد کردم برای اینکه حاشیه امنی از نظری اقتصادی برای خود ایجاد کنم یک مزون لباس تاسیس کردم ، اما از آنجایی که معتقدم آدم بدشانسی هستم به محض شروع کارم و سرمایه گذاری که انجام داده بودم قیمت دلار سه برابر شد.من با دلار ارزان شروع کرده بودم و همین موضوع باعث شد که ضرر مالی بسیاری را متحمل شوم ، این شکست اقتصادی در روحیه ام اثر بدی گذاشت و باعث شد از ریسک های مالی بترسم و توان ریسک مالی را از من گرفت.

الهام حمیدیجوایز و افتخارات الهام حمیدی

نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش دوم زن در بیست و سومین جشنواره فیلم فجر (۱۳۸۳) بخاطر فیلم خیلی دور خیلی نزدیک

نامزد بهترین بازیگر نقش اول زن در سی و یکمین جشنواره فیلم فجر بخاطر فیلم گهواره‌ای برای مادر

جایزهٔ بهترین بازیگر نقش مکمل زن در نهمین جشن خانهٔ سینما (۱۳۸۴) بخاطر فیلم خیلی دور خیلی نزدیک

برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن بخش بین‌الملل سی و یکمین جشنواره فیلم فجر برای فیلم گهواره‌ای برای مادر

خوانندگان مورد علاقه الهام حمیدی

او به هر دو موسیقی سنتی و پاپ علاقه مند است. در جشن خانه سینما جایزه بهترین نقش مکمل را از آن خود کرد تا همگان بیشتر تواناییهای او را تایید کنند.پدر او در جوانی تئاتر کار میکرده، عموی پدرش گوینده رادیو بوده و در واقع این استعداد در خانواده آنها وجود داشته است. یک ترم به کلاسهای بازیگری رفته است و همان کلاسها بود که برای بازی در آوایی در گلستان آقای رامین لباسچی انتخاب شد. تا به حال در معجزه ازدواج، کوی دامون، نقش سنگ، جوان امروز، مسافری از هند، باران عشق، خیلی دور خیلی نزدیک، زیر تیغ و شوق پرواز بازی کرده است.

فعالیت هنری الهام حمیدی

پدر الهام حمیدی در جوانی بازیگر تئاتر بوده و عموی پدرش نیز گوینده رادیو بوده است و این استعداد هنری به نوعی درخانواده الهام حمیدی ارثی است، همین انگیزه ای شد تا الهام حمیدی در هفت سالگی بازیگری را تجربه کند.در همان ابندا در سن هفت سالگی نخستین جایزه بازیگری خودرا در منطقه گرفتم و از اول دبستان چندین کلاس بازیگری را تجربه کردم تا این که کنار رفت و دوبار با کلاس های‌ بازیگری بازگشت ، درسال 1379 وقتی بیست و سه ساله بود از همین کلاس های‌ بازیگری به سریال طنز معجزه ازدواج به کارگردانی علیرضا خمسه معرفی شد و نخستین بار جلوی دوربین رفت.

الهام حمیدیبازی در سینما را درسال 1380 با فیلم دنیا تجربه کرد اما شروع شهرت وی با سریال پرمخاطب مسافری از هند به کارگردان قاسم جعفری درسال 1382 بود ؛درسال 1383 بخاطر بازی در فیلم سینمایی خیلی دور خیلی نزدیک تندیس زرین بهترین بازیگر نقش مکمل زن را از خانه سینما بدست آورد.بازی زیبا و جذاب الهام حمیدی در سریال زیر تیغ درسال 1385 و نقش بیاد ماندنی اش در سریال یوسف پیامبر در نقش همسر یوزراسیف سال 1387 وی را محبوب تر از گذشته کرد.