بازیکنان استقلال پس از دیدار برابر مس کرمان، با روحیه بالایی تمرینات خود را برگزار می کنند.

می‌بریم و خوشحال و خندانیم (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، پس از پیروزی روحیه بخش و خارج از خانه برابر مس کرمان، حالا بازیکنان استقلال با‌ روحیه بالایی خود را برای دیدار برابر تیم قعرنشین نفت مسجدسلیمان آماده می‌کنند. آبی پوشان باید بدون سرمربی خود برابر تیمی به میدان بروند که برای بقا در لیگ برتر سخت در تلاش است.

دو برتری متوالی برابر ملوان و مس کرمان که با به ثمر رساندن 7 گل همراه بود، روحیه بازیکنان این تیم را برای دیدارهای بعدی افزایش داده و استقلالی ها قصد دارند از دیدار خانگی برابر شاگردان عنایتی، نهایت استفاده را برده و با امید به توقف رقبا، فاصله خود را با صدر جدول کاهش دهند.

دو شکست تلخ برابر تراکتور و سپاهان، فاصله استقلال با صدر جدول را به عدد هشت رساند و حتی خیلی ها مدعی بودند که تیم ساپینتو دیگر شانسی برای بازگشت به کورس ندارد، اما همین اختلاف ظرف دو هفته، به عدد 3 رسید که این فاصله در ادامه لیگ به راحتی قابل جبران است.

البته برای اینکه استقلال بتواند همچنان در جمع مدعیان باقی بماند، فرصتی برای اشتباه و از دست دادن امتیاز ندارد. تیم ساپینتو باید در سه دیدار آتی خود، با تیم‌هایی روبرو شود که رتبه‌های دهم به پایین را به خود اختصاص داده اند و این بدان معناست که کسب 9 امتیاز از این مسابقات، از نان شب نیز واجب تر است.

استقلالی‌ها امروز نیز تمرینات خود را در کمپ مرحوم حجازی برگزار کردند تا برای دیدار روز سه شنبه آماده شوند. آبی پوشان به خوبی می‌دانند که دیدار با نفت مسجدسلیمان، تقابل راحتی برای آنها نخواهد بود و با تمام قوا به مصاف حریفی می‌روند که با حضور رضا عنایتی در 2 دیدار گذشته، دروازه خود را بسته نگه داشته است.