برخلاف شایعات رسانه‌های پرتغالی و انگلیسی، ستاره هاتای اسپور همچنان زیر آوار قرار دارد.

آخرین خبر از یک فاجعه: جهان برای آت سو دعا می‌کند!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش ورزش سه، کسی فکرش را هم نمی‌کرد که ساعاتی بعد از گل تماشایی کریستین آتسو به کاشیم پاشا، زلزله مهیب قریب به هشت ریشتری، ستاره سوپرلیگ ترکیه را زیر خروارها خاک و آوار ساختمانی بلند قرار بدهد اما سرنوشت کاری را با مهاجم هاتای کرد که او شهرت به دست نیاورده در چلسی و نیوکاسل را یک شبه به شکلی تراژیک و غمبار به دست بیاورد.

از لحظه‌ای که اخبار جزئی‌تری در مورد این زمین لرزه منتشر شد و باشگاه هاتای آمارگیری خود از بازیکنان را اغاز کرد، طرفداران فوتبال در سراسر جهان دریافتند که یک چهره دیگر، علاوه بر دروازه‌بان مالاتیا اسپور، زیر آوار است و در موقعیت یک اتفاق تلخ قرار دارد.

با این حال ساعاتی پیش و در میان سکوت تلویزیون و وب‌سایت‌های ترکیه، خبری در روزنامه‌های انگلیسی و پرتغالی دست به دست شد: کریستین آتسو از زیر آوار بیرون کشیده شد.

در این خبر آمده بود که آتسو به سلامت از زیر آوار خارج شده اما یک شکستگی در قسمت راست بدن خود دارد.

این خبر مثبت در میان بی خبری از وضعیت گلر مالاتیا اسپور، به سرعت در فضای رسانه‌ای منتشر شد اما حالا از سوی مدیر باشگاه هاتای تکذیب شده است.

مصطفی اوزات در این خصوص می‌گوید: «متاسفانه کریستین آتسو بازیکن و تانر ساووت مدیر ورزشی ما هنوز زیر آوار هستند. ما نتوانستیم به آنها دسترسی پیدا کنیم. ما نتوانستیم به آن منطقه از آوار برسیم. اگر بتوانیم به این منطقه دسترسی پیدا کنیم و آنها را نجات دهیم، دنیا از آن ما خواهد بود. منتظر کمک هستیم. تنها در سخت ترین مکان قرار دارند.»

تکذیب این خبر در حالی است که به نظر نخستین بار یک خبرنگار غنایی و هموطن آتسو، به نقل از هم‌تیمی او، این خبر را منتشر کرد و در اختیار روزنامه ABola پرتغال قرار داد و سپس به سرعت خبرگزاری‌های بزرگ انگلیسی از جمله دیلی میل و گاردین هم باتوجه به حضور این بازیکن در لیگ برتر، خبر را به نقل از منابع پرتغالی نشر دادند.

اما حالا با تکذیب رسمی مدیر هاتای مشخص شده که آتسو در آستانه گذشت ۲۴ ساعت از زمین لرزه، همچنین زیر آوار است و هیچ نشانی از او وجود ندارند.

ساعاتی پیش از این دو باشگاه چلسی و نیوکاسل با زلزله‌زدگان ترکیه و سوریه ابراز همدردی کردند و از هواداران خود خواستند که برای کریستین آتسو دعا کنند - او حالا به موردتوجه‌ترین فوتبالیست دنیا تبدیل شده و همه منتظر مخابره خبر واقعی سلامتی‌اش هستند.