شاگردان محمد ربیعی، دومین شکست خود در این فصل را تجربه کردند و از حضور در جمع مدعیان دور شدند.

آلومینیوم ۲-۱ مس رفسنجان، فستیوال سوپر  گل در اراک
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش “ورزش سه”، آلومینیوم در یکی از مهم‌ترین مسابقات نیم‌فصل دوم خود به برتری مهمی برابر مس رفسنجان رسید. شاگردان مهدی رحمتی در حالی که نیمه اول را بسیار هجومی آغاز کرده بودند، در نهایت بعد از یک گل آفساید، توسط محمدرضا آزادی به گل نخست دست یافتند و با شایستگی برنده به رختکن رفتند.

با شروع نیمه دوم، در حالی که بازی متعادل پیش می‌رفت، اما اشتباه مهلک مدافع مس و البته کار زیبای زاپاتا، گل دوم را برای اراکی‌ها به ارمغان آورد و همین موضوع باعث شد تا ربیعی برای بازگشت، سه تعویض هم‌زمان انجام دهد.

با آمدن گادوین منشا به مسابقه، او تنها دو دقیقه فرصت لازم داشت تا اولین گل خود را در این فصل به ثمر برساند. آن هم به زیبایی هر چه تمام‌تر و با شوت دقیق و فنی از پشت محوطه جریمه.

در ادامه مسی‌ها توپ و میدان را کامل در اختیار داشتند، اما هر چه زدند به در بسته خوردند و با دفاع عالی آلومینیوم مواجه شدند تا در نهایت باخت تلخی را تجربه کرده باشند.

گزارش زنده دیدار آلومینیوم و مس رفسنجان را از این صفحه در “ورزش سه” دنبال کنید:

روز: سه‌شنبه

تاریخ: ۱۴۰۱/۱۱/۱۸

ساعت: ۱۵

ورزشگاه: امام خمینی (ره) اراک

داوران: موعود بنیادی‌فر، محمدعلی پورمتقی، علیرضا طاهرخانی، میثم حیدری

ناظر: حسین خانبان

آلومینیوم اراک:

حسین پورحمیدی، وحید محمدزاده، امیرمحمد هوشمند، مصطفی احمدی، علیرضا نقی‌زاده (دقیقه ۷۸-محمدرضا فلاحیان)، محمدرضا آزادی (دقیقه ۸۹- هادی میرجوان)، هانسل زاپاتا (دقیقه ۸۹- امیرحسین نعمتی)، امین جهان‌کهن (دقیقه ۶۳- امیر نوری)، محمد مسلمی‌‌پور (دقیقه ۷۸- محمدرضا شکیب‌خو)، میلاد فخرالدینی، سید محمد احسان حسینی

سرمربی: مهدی رحمتی

مس رفسنجان:

حامد لک، شاهین توکلی، رامتین سلیمان‌زاده، جفرسون باهیا (دقیقه ۵۸- مهدی ترکمان)، سیدمهدی حسینی، فرشید باقری (دقیقه ۷۱- مهرداد رضایی)، حسن جعفری، میثم تیموری، محمد محبی (دقیقه ۷۶- محمدحسین کریم‌‌زاده)، فراز امامعلی (دقیقه ۵۸- گادوین منشا) و امید لطیفی (دقیقه ۵۸-محسن آذرباد)

سرمربی: محمد ربیعی