حمیدرضا راد کیا، مدیرعامل فولاد خوزستان معتقد است که بازی های آسیایی می تواند نقطه بازگشت این تیم به ریل موفقیت باشد.

مدیرعامل فولاد: به ریل موفقیت باز می‌گردیم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، حمیدرضا رادکیا مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در آستانه دیدار حساس این تیم مقابل الفیصلی عربستان در لیگ قهرمانان آسیا گفت: "باشگاه فولاد تمام امکانات، زیرساخت و توانمندی خود را برای اینکه حمایت کامل از تیم داشته باشد را به کار گرفته است. با این نگاه که فولاد تنها نماینده ایران و به نوعی یک تیم ملی است. فقط همت بازیکنان و کادرفنی و دعای مردم مانده است.

در صورتی که ما بازی اول را ببریم دو روز بعد بازی دوم خواهد بود و به همین ترتیب بازی های بعدی. پیش بینی های لازم از نظر هتل و سایر مسائل انجام شده و کادر فنی هم برنامه خود را بر اساس سه بازی تعیین کرده است."

رادکیا در ادامه پیرامون نارضایتی هواداران فولاد از عملکرد این تیم گفت: "این فصل برای ما همراه با بدشانسی و اتفاقات خاص فوتبالی بوده است. مثلاً در بازی با تراکتور ما در دقیقه 100 گل می‌خوریم یا دو مهاجم ما مصدوم می شوند. یا مثلاً در بازی مقابل سپاهان که تقریباً برابر همه تیم‌ها یک عملکرد یک طرفه را داشت، مقابل فولاد برعکس شد و تیم ما این‌طوری عمل کرد. انتظارات هواداران تا اینجا برآورده نشده اما با توجه به اینکه فولاد پیش از این نیز در بازی‌های آسیایی درخشان ظاهر شده بود، این بازی‌ها می‌تواند نقطه بازگشت به اوج و ریل موفقیت ها باشد. بعد از این اتفاقات از هواداران درخواست صبر می کنم و می خواهم که در این بازی های ملی‌گونه از فولاد حمایت کنند."