روزنامه آبولا به ویدیویی که رسانه رسمی استقلال در حمایت هواداران از ساپینتو منتشر کرده، واکنش نشان داد.

روزنامه پرتغالی: ترانه حمایتی استقلالی ها برای ساپینتو
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، ریکاردو ساپینتو روزهای پرحاشیه ای را در فوتبال ایران سپری می‌کند. پس از دریافت چندین کارت زرد و قرمز و سپری کردند چند جلسه محرومیت، او پس از نشست خبری دیدار با پیکان دوباره خبرساز شد و اکنون با چهار جلسه محرومیت دیگر روبرو شده که البته 2 مورد آن در صورت عذرخواهی این سرمربی پرتغالی، به حالت تعلیق درخواهد آمد.

روز گذشته بود که رسانه رسمی باشگاه استقلال ویدیویی از هواداران این تیم را منتشر کرد که به زبان انگلیسی، شعار حمایت از سرمربی تیمشان را سر داده و با تشویق ممتد ساپینتو، از این مربی پرتغالی در برابر اتفاقات اخیر حمایت کردند.

این ویدیو در وب سایت روزنامه پرتغالی و معروف آبولا نیز بازتاب داشت. این روزنامه با تیتر "یک آهنگ برای ساپینتو، او در میان جمعیت غوطه ور شد" از حمایت هواداران آبی پوش خبر داد.

آبولا در ادامه نوشت: ریکاردو ساپینتو نظر مثبت هواداران استقلال را به طور کامل جلب کرده است، باشگاهی که از تابستان گذشته در آنجا کار می‌کند. روز شنبه و بعد از برگزاری یک جلسه تمرینی دیگر، سرمربی پرتغالی توسط ده‌ها هوادار غافلگیر شد و آنها آهنگی را به او تقدیم کردند.

این روزنامه با انتشار ویدیوی مذکور در ادامه نوشت: به یاد داشته باشید که چندی پیش، این مربی 50 ساله قهرمان سوپرجام ایران شد و در حال حاضر تیم او با 39 امتیاز از بیست دیدار در رده سوم قرار دارد. آنها از سپاهان صدرنشین که هدایت آن برعهده ژوزه مورایس پرتغالی است، 3 امتیاز کمتر دارند.