کارلو آنجلوتی، سرمربی رئال مادرید، به شدت از رفتارهای توهین‌آمیز هواداران اوساسونا عصبانی شده بود.

خشم شدید آنجلوتی از هواداران اوساسونا: برو خانه!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید این هفته در لالیگا مهمان اوساسونا بود و موفق شد با دو گل از سد این تیم عبور کند تا فاصله‌اش با بارسا در صدر جدول حفظ شود. 

مشکلاتی که رئال مادرید در چند هفته اخیر در رقابت‌های لالیگا با آن روبرو بوده بار دیگر در این بازی هم تکرار شد و هواداران این تیم شروع به توهین به بازیکنان رئال و خصوصا وینیسیوس جونیور کردند. 

آنها حتی در جریان یک دقیقه سکوت پیش از شروع بازی برای ادای احترام به درگذشتگان فاجعه زلزله سوریه و ترکیه هم دست از توهین برنداشتند و علاوه بر توهین به خانواده این بازیکن برزیلی، برای او آرزوی مرگ کردند. 

این رفتار هواداران اوساسونا و همچنین خطاهای متعدد روی این ستاره رئال که بعضی از آنها از سوی داور این بازی نادیده گرفته شد باعث شد که آنچلوتی به شدت عصبانی شود، اتفاقی که کمتر در کنار زمین شاهد آن هستیم.

حالا تصاویری منتشر شده که نشان می‌دهد کارلتو حتی در یک صحنه با هواداران اوساسونا هم درگیر شد و خطاب به آنها می‌گوید:« برو خانه! برو خانه!»

ادامه رفتارهای غیراخلاقی و توهین‌های هواداران تیم‌های مختلف لالیگا به وینیسیوس باعث نگرانی و عصبانیت بسیاری از مدیران، اعضای کادر فنی و بازیکنان رئال شده است.