ادواردو کام اوین گا، هافبک جوان فرانسوی رئال، که باعث مصدومیت و از دست رفتن جام جهانی برای کریستوفر ان کون کو شد، پیام‌های نژادپرستانه زیادی دریافت کرده و او را حتی تهدید به مرگ نیز کرده اند.

هافبک فرانسوی رئال مادرید تهدید به مرگ شد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، کمتر از یک هفته تا آغاز جام جهانی 2022 قطر باقی مانده است اما فهرست مصدومان و غایبان این رقابت‌ها همچنان رو به افزایش است. کریستوفر انکونکو آخرین بازیکنی است که به دلیل مصدومیت از حضور در این مسابقات محروم شده است. این بازیکن در جریان تمرین روز سه‌شنبه تیم ملی فرانسه از ناحیه مچ پا دچار مصدومیت شد و کادر پزشکی این تیم اعلام کرد که او شرایط ادامه حضور در فهرست این تیم برای جام جهانی را نخواهد داشت.

 این خبر بدی برای دیدیه دشان در آستانه پرواز تیمش از پاریس به مقصد دوحه بود اما او تصمیم گرفت که بلافاصله از کولو موانی برای حضور در این فهرست و پر کردن جای خالی انکونکو دعوت کند.

دلیل مصدومیت انکونکو برخورد با ادواردو کاماوینگا در بازی تمرینی بود. بازیکن جوان رئال بر سر تصاحب توپ پای انکونکو را لگد کرد و باعث شد او جام جهانی را از دست بدهد. طبق ادعای اکیپ، پس از این اتفاق ناخواسته، کاماوینگا پیام‌های تهدیدآمیز و نژادپرستانه زیادی دریافت کرده است. زیر آخرین پست اینستاگرام کاماوینگا تعداد این پیام ها به قدری زیاد است که باعث نگرانی او و مسئولان تیم ملی فرانسه نیز شده است. برخی او را تهدید به مرگ نیز کرده اند.

انکونکو برای لایپزیش بازی می کند و علی رغم اینکه گفته می شود رئال به او علاقه‌مند است ولی مذاکرات خوبی با چلسی داشته و از فصل بعد احتمالا برای آبی‌ها بازی خواهد کرد.