گراهام پاتر، سرمربی جدید چلسی، در آستانه دیدار تیمش با سالزبورگ در لیگ قهرمانان اروپا در یک کنفرانس خبری شرکت کرد.

پاتر: بعد از مرگ ملکه دیگر تیتر اول نبودم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، گراهام پاتر با تیم جدیدش چلسی فردا در حالی به مصاف سالزبورگ می‌رود که این دیدار اولین تجربه او از مربی‌گری در لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود.

پاتر که چند روز پیش بعد از اخراج غیرمنتظره توماس توخل به عنوان سرمربی جدید چلسی انتخاب شده می‌گوید از پیوستن به چلسی هیجان‌زده است و بی‌صبرانه انتظار می‌کشد تا هدایت آبی‌های لندن در لیگ قهرمانان را تجربه کند.

درباره پیوستن به چلسی 

به این باشگاه نگاه کنید؛ به سنتی که دارد، بزرگی‌اش، کیفیتش، رقابت در لیگ قهرمانان و حضور در بین بهترین تیمهای لیگ برتر. چالش کار در چلسی با چالشی که من در برایتون داشتم کاملا متفاوت است. من خیلی خیلی هیجان دارم و بی‌صبرانه منتظر شروع ماجرا هستم.

اولین تجربه مربی‌گری در لیگ قهرمانان

فردا شب برای ما شب بی‌نظیری است. برای همه ما. همه خیلی هیجان داریم. در عین حال مشغول آماده‌سازی تیم هستیم و داریم با بازیکنان آشنا می‌شویم. این فرصت فوق‌العاده‌ای است.

ریسک گراهام پاتر در قبول مسئولیت مربی‌گری چلسی

زندگی یعنی اینکه ریسک کنید و از فضایی که در آن احساس راحتی می‌کنید خارج شوید. مسئولیت‌پذیری و باور داشتن به خود؛ اینها واقعیت‌های مهم زندگی است. این روزها در چلسی همه چیز برای من تازگی دارد و ناشناخته است ولی این هم یکی از زیبایی‌های زندگی است.

نظر پاتر درباره بازیکنان چلسی

آنها گروهی صادق و مسئولیت‌پذیر هستند. فضای تمرین‌ها مثبت است. بازیکنان می‌خواهند موفق باشند و من از این بابت راضی و خوشحالم. بازیکنانی که ما داریم کیفیتی عالی دارند.

چلسی بعد از بازی با سالزبورگ تا اول اکتبر دیگر بازی ندارد

این برنامه‌ریزی مسابقات است و کاری‌اش نمی‌شود کرد.

مرگ ملکه

من تیتر اصلی خبرها بودم ولی متاسفانه ملکه درگذشت و توجه به من تمام شد. ما تسلیت می‌گوییم و از دوران کودکی از ایشان خاطرات زیادی داریم.