استفانو پیولی، سرمربی باتجربه میلان به بازیکنانش هشدار داد که دینامو زاگرب با شایستگی چلسی را شکست داده است.

هشدار پیولی به میلان؛ آنها چلسی را بردند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، میلان هفته گذشته و در اولین بازی فصل خود در لیگ قهرمانان در خانه لایپزیش به تساوی 1-1 رضایت داد و حالا آنها فردا شب در ورزشگاه سن سیرو پذیرای دینامو زاگرب هستند. استفانو پیولی سرمربی ایتالیایی میلان، مدعی شد این تیم از توانایی لازم برای کسب موفقیت در سری آ و لیگ قهرمانان اروپا برخوردار است.

استفانو پیولی گفت: "بازی بسیار مهمی داریم، اما هنوز نتایج برای صعود تعیین کننده نیست. فصل گذشته اولین پیروزی را در بازی ماقبل آخر به دست آوردیم و حتی می توانستیم با شکست دادن لیورپول در آخرین مسابقه، جواز صعود به دور بعدی را نیز کسب کنیم. اما فردا می‌توانیم با یک پیروزی در صدر گروه قرار بگیریم. ما این شانس را داریم، اما کار میلان در این دیدار سخت خواهد بود، زیرا دینامو با شایستگی در اولین بازی مقابل چلسی پیروز شد.

اگر در سطح بالایی بازی کنیم، شانس مناسبی برای کسب موفقیت در ایتالیا و اروپا داریم. در بازی ساسولو ما عملکرد همیشگی خودمان را ارائه نداده و برنده نشدیم. پس در مسابقه فردا باید بهترین بازی خود را انجام دهیم. ما باید از تمام پتانسیل خود در هر بازی استفاده کنیم. تقابل با دینامو فردا بسیار مهم است، اما تعیین کننده نیست و همچنان بازی های زیادی باقی مانده است. به خوبی خود را آماده کرده ایم و می دانیم این مسابقه از اهمیت بالایی برخوردار است.

شرایط بازیکنان روسونری؟ من در هر بازی بهترین ترکیب را برای میلان را انتخاب می کنم و شرایط تیم خوب است، اما در لیگ قهرمانان به دلیل محدودیت لیست، بازیکنان کمتری در اختیار داریم. آنته ربیچ و دیووک اوریگی بازی نخواهد کرد، اما راده کرونیچ بهبود یافته است. بابت مصدومیت اوریگی نگران نه، اما متاسفم.

ما به شدت به او نیاز داشتیم و امیدوارم بعد از تعطیلات او با شرایط خوبی به اردوی تیم بازگردد. همیشه می توان پیشرفت کرد و همه بازیکنان جاه طلب هستند. راقائل لیائو لئو در هر تورنمنتی در سطح بالایی بازی می کند و باید به همین روند ادامه دهد. هر دیداری سختی های متفاوتی دارد، بنابراین من باید انتخاب درستی داشته باشم."