پپ گواردیولا، سرمربی منچستر سیتی از صعود تیمش به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان ابراز خوشحالی کرد.

گواردیولا: افتخار می‌کنیم که جز هشت تیم برتر اروپاییم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، سیتی شب گذشته در دیدار برگشت از مرحله یک‌هشتم لیگ قهرمانان اروپا برابر اسپورتینگ لیسبون به میدان رفت و به تساوی 0-0 رضایت داد. 

این نتیجه در حالی به‌دست آمد که سیتیزن‌ها در بازی رفت با پنج گل برابر این تیم به پیروزی رسیده بودند و به‌نوعی صعودشان به مرحله بعدی را در همان بازی قطعی کرده بودند. 

گواردیولا پس از سوت پایان این بازی به خبرنگاران گفت:« من بسیار خوشحالم چون در هر دو بازی نشان دادیم که شایستگی حضور در یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان را داریم. نیمه اول بسیار از نیمه دوم بهتر بود. ما هجومی ظاهر شدیم، موقعیت‌هایی خلق کردیم و در جریان بازی قرار داشتیم.»

سیتی در فینال سال گذشته برابر چلسی شکست خورد و در چند فصل اخیر نیز به دست لیورپول و تاتنهام ‌از لیگ قهرمانان حذف شده است. 

این مربی اسپانیایی در پاسخ به این سوال که آیا این باعث ایجاد فشار روی تیمش می‌شود یا خیر اظهار کرد: «باید بگویم نه. این برای آنها هم دشوار است. ما در جمع هشت تیم برتر اروپا قرار داریم و آماده خواهیم بود. جمعه آینده مشخص می‌شود که باید برابر چه تیمی به میدان برویم و پس از آن آماده می‌شویم.»

او با تمجید از عملکرد بازیکنان تیمش در صعود به مرحله بعدی ‌لیگ قهرمانان اضافه کرد :«‌قرار گرفتن در بین هشت تیم برتر اروپا باعث افتخار ما است. چند تیم مهم همین حالا از گردونه این مسابقات حذف شده‌اند. باید ببینیم هفته آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد.