آرمان رمضانی می‌گوید هر زمانی که فرصت بازی پیدا کند، با تمام توان در زمین حاضر خواهد شد.

رمضانی: انگیزه بالایی برای گلزنی داشتم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش ورزش سه، استقلال امروز در‌ مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی، با دو گل ملوان را از پیش رو برداشت و به دور بعد صعود کرد. آرمان رمضانی پس از این مسابقه به خبرنگاران گفت: یک بازی مهم بود و خدا را شکر بردیم.

او که گل‌ دوم تیمش را به ثمر رسانده بود، در این باره عنوان کرد: امسال تعدادی از بازی‌ها را به دلیل مصدومیت از دست دادم و منتظر یک فرصت بودم. امروز اولین بازی بود که زمان بیشتری برای بازی داشتم و انگیزه داشتم که گلزنی کنم و زمان بیشتری برای بازی به من برسد.

او درباره شرایط استقلال و اینکه تعداد زیاد فورواردهای این تیم باعث می‌شود تا فرصت کمی به مهاجمان برسد، گفت: این تصمیم مربی است اما تیم‌مان روی روال است و ۵-۶ بازی متوالی را برده‌ایم. امیدوارم که ادامه‌دار باشد.

رمضانی در خصوص اینکه هر زمانی که بازی کرده، سعی کرده مثمرثمر باشد، گفت: من هر وقت که وارد زمین شوم، تمام توانم را می‌گذارم و دقیقه برایم تفاوتی ندارد. در این دو سال و نیم این مسئله را ثابت کردم اما دوست دارم بیشتر بازی کنم.

وی در پایان درباره شادی گلش با ابوالفضل جلالی عنوان کرد: ابوالفضل دوست ۵-۶ ساله من است و هم‌تیمی هستیم و خیلی با هم‌ صحبت می‌کنیم. وقتی گل زدم و دیدم ابوالفضل پاس داده، خیلی خوشحال شدم و تشکر کردم.