گلر جوان هوادار اولویت در ضربات پنالتی را به مهرداد طهماسبی دروازه‌بان باتجربه این تیم می‌دهد که در دقایق پایانی به جایش وارد زمین شد.

خالد آبادی: آقا مهرداد از من بهتر پنالتی می‌گیرد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش “ورزش سه”، هوادار در ضربات پنالتی موفق شد مس رفسنجان را حذف و به مرحله بعدی حذفی صعود کند که این اتفاق با مهار پنالتی توسط مهرداد طهماسبی اتفاق افتاد. بازیکنی که در اواخر نیمه دوم وقت اضافی جای خالدآبادی گلر جوان و حالا اصلی هوادار را گرفت.

خالدآبادی که این مدت زیاد اسمش را شنیده‌ایم درباره اتفاقات منجر به صعود تیمش می‌گوید:  بازی خیلی خوبی بود، تمام دستورات تاکتیکی آقا ساکت را در زمین اجرا کردیم. با اخراج فریبرز گرامی  در وقت های اضافه کمی اذیت شدیم اما بچه‌ها با غیرت کار کردند و بازی را به ضربات پنالتی کشاندند. در ضربات پنالتی هم با عملکرد خوب مهرداد طهماسبی توانستیم برنده این دیدار باشید. جا دارد از آقا مهرداد تشکر کنم.

او که در دقیقه ۱۸۸ جای خود را به مهرداد طهماسبی داد در این مورد ادامه داد: آقا مهرداد در تمرینات نشان داد که پنالتی گیر خوبی است. تعویض شدنم مهم نبود، تنها اتفاق با اهمیت صعود تیم به مرحله یک چهارم نهایی حذفی بود و خدا را شکر می‌کنم که این اتفاق افتاد.

این گلر جوان که در ۱۰ بازی، ۷ کلین شیت به ثبت رساند در مورد این آمار و عملکرد اظهار داشت: با تلاش کادرفنی و بازیکنان و همچنین روحیه‌ای که از خانواده‌ام به من منتقل می‌شد، این آمار را ثبت کردم. اما همچنان از خودم راضی نیستیم امیدوارم این شرایط ادامه دار باشد و بتوانم در ادامه عملکرد بهتری داشته باشم.تعداد بازی‌هایم از رکورد داران کلین شیت کمتر است و طبیعتا در پایان فصل هم به رکورد آنها نخواهم رسید. اما من به آمار توجهی ندارم و فقط سعی می‌کنم همیشه بهترین عملکرد را درون دروازه داشته باشم و باعث پیروزی تیم شوم.

وی در مورد اینکه اگر در ضربات پنالتی تعویض نمی‌شدتا چه اندازه این احتمال وجود داشت پنالتی بازیکنان مس را مهار کند، اینگونه جواب داد: پاسخ دادن به این سوال کمی سخت است، چرا که اتفاقات در فوتبال قابل پیش بینی نیست. شاید می‌توانستم پنالتی مسی ها را مهار کنم اما آقا مهرداد پنالتی گیر بهتری است و با توجه به تجربه‌ای که دارد، شرایط روحی او برای ضربات پنالتی بهتر بود.

خالدآبادی نظرش را در رابطه با اعتماد ساکت الهامی و همچنین تخصص این مربی در بازی های جام حذفی اینگونه بیان کرد: آقا ساکت در تمرینات به بازیکنان جوان خیلی بها می‌دهد  و روی جزئیات توجه دارد و در صورت اشتباه، تمرین را متوقف و نکات فنی را گوشزد می‌کند. تمام آیتم‌های تمرین باید طبق اصول او انجام شود و به نظرم این موارد به پیشرفت تک تک بچه‌ها کمک کرد. فکر می‌کنم تمام بازیکنان تیم در این فصل به میدان رفتند.

اما در مورد تبحر آقا ساکت در رقابت‌های جام حذفی؛ به نظرم لم چگونه بازی کردن در این جام را بلدند و می‌دانند چطور تیم را ارنج و بازیکنان از لحاظ روحی آماده این رقابت‌ها کنند. به همین دلیل است که آقا ساکت توانست دوبار فاتح جام حذفی شود‌ انشاالله در این دوره هم شانس قهرمانی داریم.