لو کا مودریچ در پاسخ به انتقادات اخیر و اینکه او و تونی کر و س دیگر نباید کنار هم بازی کنند، پاسخی داد که باعث نگرانی رئالی ها شده است.

جمله مو دری چ که هواداران رئال را نگران کرد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امشب در بازی رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان در آنفیلد میهمان لیورپول است و بازی برگشت سه هفته بعد در برنابئو برگزار خواهد شد. رئال مادرید و لیورپول فینال فصل گذشته را برگزار کردند و رئال با گل وینیسیوس 1-0 برنده شد.

لوکا مودریچ، ستاره کروات رئال، در نشست خبری این بازی گفت:«بازی مهمی است و در ورزشگاهی تاریخی برابر یک تیم بسیار خوب به میدان خواهیم رفت. هواداران لیورپول فوق العاده‌اند. باید در بازی رفت نتیجه خوبی بگیریم تا در بازی برگشت کار ساده‌تری داشته باشیم. برای صعود باید بهترین بازی خودمان را انجام دهیم. فیلم بازی های اخیر لیورپول را تماشا کرده ایم و به وضوح بهتر از هفته های قبل شده اند. در سال های اخیر چندین بار برابر لیورپول بازی کرده ایم و به خوبی از یکدیگر شناخت داریم.»

مودریچ تا به اینجای فصل 6 گل برای رئال زده است:«اگر آن پنالتی را برابر الاهلی مصر از دست نمی دادم، الان هفت گله بودم. چند شانس خوب دیگر گلزنی هم در این فصل از دست داده ام. در هر صورت از این آمار راضی هستم. پست من نزدیک به دروازه حریف است و شانسی نصیبم شود، استفاده خواهیم کرد.»

ترک تیم ملی به خاطر رئال:«رئال هرگز به من اولتیماتوم نداده که از تیم ملی بازنشسته شوم. این اصلا سبک و شیوه مدیران باشگاه نیست. عملکرد من در رئال هرگز تحت تاثیر بازی های ملی نبوده است. پس از جام جهانی گفتم که تا لیگ ملت ها بازی خواهم کرد و سپس ببینیم چه خواهد شد.»

اخیرا برخی کارشناسان اسپانیایی این مورد را مطرح کرده اند که لوکا مودریچ و تونی کروس دیگر نباید کنار هم بازی کنند چون سنشان بالا رفته و رئال ضرر خواهد کرد. مودریچ در پاسخ گفت:«این ادعا من را آزار نمی دهد چون همه می دانیم که در رئال سطح توقعات بسیار بالاست. وقتی در بزرگترین باشگاه جهان بازی می کنید، همیشه باید منتظر چنین نظراتی هم باشید ولی چطور قبل از جام جهانی من و کروس بدون مشکل کنار هم بازی می کردیم ولی حالا دیگر نباید کنار هم به میدان برویم؟ من و کروس کنار هم بازی هایی را باخته ایم و بارها نیز موفق به کسب افتخار برای رئال شده ایم. رئال باشگاه زندگی من است و در پایان فصل هر اتفاقی که رخ بدهد، این حس تغییر نخواهد کرد. دوست دارم بمانم ولی نه به خاطر شهرت و اعتبارم. من باید ثابت کنم لایق تمدید هستم. این را هم می دانم که باید بهتر و بهتر شد و در رئال حق اشتباه ندارم.»