لوکا مودریچ، ستاره کروات، از عملکرد داور بازی برابر آرژانتین راضی نیست.

مودریچ: این داور فاجعه است و ما را نابود کرد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی کرواسی شب گذشته در مرحله نیمه نهایی جام جهانی 2022 قطر به مصاف تیم ملی آرژانتین رفت و با نتیجه 0-3 برابر این تیم شکست خورد تا از صعود به فینال بازمانده باشد. 

گل اول آرژانتین روی برخورد جولیان آلوارز با دومینیک لیواکوویچ و اعلام ضربه پنالتی به سود شاگردان لیونل اسکالونی به ثمر رسید که حواشی بسیاری را در پی داشت و بسیاری از بازیکنان کرواسی به اعلام این پنالتی برای تیم حریف معترض بودند. 

مودریچ پس از پایان این دیدار به خبرنگاران گفت:« ما ناراحت هستیم. امیدوار بودیم که بتوانیم در یک فینال دیگر در جام جهانی به میدان برویم اما این اتفاق رخ نداد. ما باید به آرژانتین به خاطر این پیروزی تبریک بگوییم.»

او با اشاره به صحنه بحث برانگیز این دیدار اظهار داشت:« باورم نمی‌شود که آن پنالتی اعلام شد. معمولا درباره داوری حرف نمی‌زنم اما امروز انجام ندادن این کار غیرممکن است. اورساتو یکی از بدترین داورانی است که می‌شناسم و بحث فقط امروز نیست چون پیش از این هم او را دیده بودم و هرگز خاطره خوبی از او نداشتم. او فاجعه است.

ستاره رئال مادرید با اشاره به نقش داور در تعیین نتیجه اضافه کرد:« من به آرژانتین تبریک می‌گویم. دوست ندارم ارزش کار این تیم را کم کنم. آنها شایسته حضور در فینال بودند اما پنالتی اول اصلا پنالتی نبود و باعث شد که ما نابود شویم.»