لیونل مسی از ساعت 15.30 و در ترکیب ثابت پی اس جی برابر اوسر به میدان رفته و ترس از مصدومیت او همه آرژانتین را فرا گرفته است.

مسی در ترکیب ثابت PSG : آرژانتین دست به دعا شد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، فهرست 26 نفره تیم ملی آرژانتین برای جام جهانی اخیرا اعلام شد و تمام بازیکنان مورد انتظار از جمله لیونل مسی در آن حضور داشتند. پائولو دیبالا و خوان فویت مصدوم نیز در فهرست قرار گرفتند. فهرست، نهایی است ولی چند بازیکن آرژانتین از جمله لیونل مسی امروز برای تیم های باشگاهی خود به میدان خواهند رفت و خطر مصدومیت‌شان وجود دارد.

لیونل مسی که در دو هفته گذشته به دلیل مصدومیت تاندون آشیل پا به دور از میادین بود، پنجشنبه به تمرینات گروهی پی اس جی برگشت و در ترکیب ثابت بازی برابر اوسر هم قرار گرفت. تردیدهایی در مورد حضور او در این بازی وجود داشت اما در نهایت کریستوف گالتیه، مربی پس ای جی، او را در ترکیب اصلی قرار داد. نیمار و امباپه نیز از ابتدا برای پاریسی ها بازی می کنند و خطر مصدومیت این دو بازیکن نیز وجود دارد.

بدون شک مردم آرژانتین که بسیار به قهرمانی تیم ملی کشورشان در جام جهانی امید بسته اند، امروز 90 دقیقه پر از بیم و اضطراب را سپری خواهند کرد و هر خطایی روی مسی می تواند برای‌شان دلهره‌آور باشد.

گالتیه دیروز در نشست خبری خود گفته بود:«بازی بدون ترس برای بازیکنان ساده نیست ولی تلاش کرده ایم از لحاظ روحی در بهترین شرایط وارد میدان شوند. ترس از مصدومیت، بیشتر در میان اطرافیان بازیکنان وجود دارد و مطمئنم مسی و دیگر بازیکنان پی اس جی بدون ترس بازی خواهند کرد. من به هیچ بازیکنی استراحت نخواهم داد.»

پی اس جی پس از 15 دقیقه از بازی، با گل کیلیان امباپه از حریف خود پیش افتاده است.