ار نان کرس پو، سرمربی آرژانتینی تیم الدحیل می‌گوید تلاش می‌کنند از فرصت میزبانی قطر برای رسیدن به فینال استفاده کنند.

کرس  پو: شانس زیادی برای صعود به فینال آسیا داریم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، الدحیل پس از پیروزی در ضربات پنالتی مقابل الریان قطر در این مرحله از لیگ قهرمانان به مصاف الشباب عربستان خواهد رفت. کرسپو مربی 47 ساله الدحیل امروز پس از قرعه کشی در مصاحبه‌ای بیان کرد: افتخار می‌کنیم که پس از گذشتن از سد الریان برای سومین بار در تاریخ باشگاه به مرحله یک چهارم نهایی صعود کردیم.

سرمربی سابق سائوپائولو افزود: ما از مرحله گروهی در این مسابقات سطح بسیار خوبی را نشان دادیم و اکنون هدف ما رسیدن به نیمه نهایی است. سعی می‌کنیم بازیکنان را برای بازی پس فردا به خوبی آماده کنیم و بیشتر روی ریکاوری و رهایی از خستگی و استرس بدنی تمرکز می‌کنیم.

وی توضیح داد: ما با تیم قدرتمندی روبرو خواهیم شد که بازیکن برجسته‌ای دارد که من او را به خوبی می‌شناسم که دوست من اور بنگا است. بنابراین باید در مسابقه هویت و توانایی خود را نشان دهیم.

این سرمربی آرژانتینی که در مارس سال گذشته هدایت الدحیل را برعهده گرفت، اضافه کرد: تنها تیمی هستیم که در این مرحله 120 دقیقه بازی کرده و با وجود این تیمش را به میدان خواهد فرستاد و به خوبی برای بازی الشباب آماده خواهیم شد. شانس زیادی برای حضور در فینال داریم، به خصوص که دوره فعلی مسابقات تا نیمه نهایی در دوحه برگزار می‌شود و سعی می‌کنیم از این فرصت استفاده کنیم.

الدحیل پس از صعود به مرحله یک چهارم نهایی، برای اولین بار در تاریخ خود به دنبال صعود به نیمه نهایی است.