وینیسیوس جونیور رویای حضوری طولانی مدت در رئال مادرید را دارد و هدفش تاریخ‌سازی در این باشگاه است.

مطمئن باشید 5 سال دیگر هم در رئال هستم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، وینیسیوس فصل گذشته بود که زیر نظر کارلو آنچلوتی متحول شد و نقش مهمی در قهرمانی رئال در لالیگا و لیگ قهرمانان داشت. او پس از کریم بنزما دومین گلزن برتر رئال مادرید در فصل گذشته بود. سبک بازی خاص وینیسیوس و دریبل های او گاهی باعث عصبی شدن بازیکنان حریف می شود. او که از سال 2018 در رئال مادرید است، حالا یک ستاره تعیین کننده محسوب می شود.

ستاره برزیلی در بازی سه شنبه شب رئال برابر لایپزیش یکی از دو گل رئال را زد تا فعلا بهترین گلزن فصل باشگاه مادریدی باشد. او تا به اینجا در 17 بازی، هشت گل زده(پنچ گل در لالیگا و سه گل در لیگ قهرمانان) و پنج پاس گل هم داده است.

وینیسیوس در مصاحبه جدید خود در مورد گل مورد علاقه‌اش گفت:«گلی که در فینال لیگ قهرمانان به لیورپول زدم، بدون شک بهترین و مهمترین گل دوران فوتبالم است و همیشه در رویای زدن گل در فینال لیگ قهرمانان بودم. من دست از رویاپردازی برنمی دارم و در بزرگترین باشگاه دنیا به دنبال زدن گل های بیشتر هستم و می‌خواهم تاریخ‌سازی کنم.»

وینیسیوس در مورد کریم بنزما گفت:«از کریم هر روز چیزهای زیادی یاد می گیرم. بین ما ارتباط بسیار خوبی در زمین وجود دارد و می خواهم مثل فصل قبل به کریم پاس گل های زیادی بدهم. کریم سال ها در سایه رونالدو بود ولی حالا ستاره اول تیم است. بازی کنار او برای من افتخار بزرگی است.»

وینیسیوس دوست دارد سال ها در رئال بماند:«پنج سال دیگر کجا هستم؟ قطعا در رئال. می خواهم طولانی‌مدت در رئال بمانم. اینجا تیمی جوان و آینده‌دار متشکل از کاماوینگا، رودریگو، والورده، شوامنی، میلیتائو و....داریم و در سال های پیش رو هم حرف های زیادی برای گفتن خواهیم داشت.»