نا چو، مدافع با تعصب و وفادار رئال مادرید، فاش ساخت که از شرایطش در این باشگاه چندان راضی نیست.

حال مدافع وفادار در رئال خوب نیست
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته موفق شد با نتیجه تاریخی 2-5 در آنفیلد برابر لیورپول پیروز شود. تاکنون در لیگ قهرمانان هیچ تیمی نتوانسته بود پنچ گل در زمین لیورپول به ثمر برساند. همه از عملکرد عالی هافبک‌ها و مهاجمان رئال حرف می‌زنند ولی نباید از بازی تماشایی ناچو که در نیمه اول به جای آلابا وارد زمین شد، چیزی نگفت. او بدون گرم کردن وارد زمین شد و توانست سمت چپ خط دفاعی رئال را به خوبی پوشش دهد.

از قرارداد این بازیکن که محصول آکادمی رئال است و هرگز در تیمی دیگر بازی نکرده، کمتر از 6 ماه باقی مانده و آینده او مبهم است. ناچو که دیشب بازی شماره 300 خود را برای رئال انجام داد، به خبرنگاران گفت: «هنوز در مورد آینده تصمیم نگرفته‌ام و این تصمیمی شخصی و خانوادگی است. این قطعا پیامی از طرف من به باشگاه نیست چون رابطه ما بسیار خوب است. هر تصمیمی بگیرم، ابتدا به مدیران باشگاه خواهم گفت.»

ناچو ادامه داد: «از شرایطم چندان راضی نیستم و به خصوص در ابتدای فصل وضعیت بسیار نامطلوبی داشتم چون به من بازی نمی‌رسید و معتقد بودم لایق حضور در ترکیب هستم. بازی برابر لیورپول برای من بسیار خاص بود. خوشحالم وارد زمین شدم و ناراحتم که به خاطر مصدومیت یک هم‌تیمی این فرصت نصیبم شد. این بازی شماره 300 من با پیراهن رئال بود که برایم باورنکردنی است.»