ژوزه مو رایس سرمربی تیم سپاهان در نشست خبری می‌گوید برای تیمش دشوار بود که سه بار به بازی برگردد.

مو رایس: مطمئن نیستم پنالتی پرسپولیس درست باشد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، ژوزه مورایس سرمربی تیم سپاهان در نشست خبری پس از بازی با پرسپولیس حضور یافت و در خصوص این دیدار گفت: آنالیز من از این بازی ساده خواهد بود. به پرسپولیس تبریک می‌گویم چون آنها بازی را بردند. در لحظاتی هم از ما بهتر بودند و لیاقت برد را داشتند. احتمالا ما بهترین بازی ممکن را ارائه ندادیم و حریف هم آمادگی خوبی داشت برای این بازی. طبیعی نیست که در همچین بازیهایی دو پنالتی برای ما گرفته نشود و خب به ضرر ما، البته نمی‌دانم پنالتی بود یا نه اما داور تصمیم گرفت دو پنالتی به ضرر ما بگیرد.

وی افزود: فکر می‌کنم وقتی دو گل بخوریم و دو پنالتی هم به ضرر گرفته شود، انقدر ساده نیست که به بازی برگردیم. ما همیشه عقب بودیم و در همچین رقابتی گل سوم هم گل ساده‌ای نبود که بخوریم. به هر حال اتفاق است و همچین گلی خوردیم. دیگر گل چهارم را هم با پنالتی خوردیم و در چنین شرایطی ساده نبود که به بازی برگردیم.

او خطاب به بازیکنانش عنوان کرد: بعد از دریافت گل چهارم، با یک بازیکن کمتر در وقتهای اضافه بازی را ادامه دادیم و آنقدر ساده نبود که با یک بازیکن کمتر حمله کنیم. به بازیکنان بابت تلاش و کوشش آنها. چون بعد از گل دریافت گل چهارم تلاش کردند به بازی برگردند اما متاسفانه امکانپذیر نبود.

سرمربی سپاهان در ادامه گفت: بازی لذت بخش و خوبی بود و از هواداران سپاهان و پرسپولیس بابت حضور گرمشان متشکرم. در آخر می‌توانم بگویم که بازی خوبی بود اما باید به تیمی تبریک بگوییم که برنده بازی بود. اما ما باید رو به جلو فکر کنیم و به فکر بازیهای بعدی باشیم.

مورایس درباره استفاده از سیاوش یزدانی و در پاسخ به این سوال که آیا از خرید او پشیمان است؟ توضیح داد: من نمی‌توانم به گذشته برگردم و باید به جلو بروم و از تصمیمات درس بگیرم چون اگر برگردم به گذشته همین تصمیمات را خواهم گرفت. نمی‌توانیم بگوییم تصمیماتی که گرفتیم اشتباه بوده یا درست. سیاوش [یزدانی] مقابل فولاد عملکرد خوبی داشت. در مورد پنالتی اول باید بگویم دو بازیکن برای توپ می‌جنگیدند و خُب لحظه‌ای که دو بازیکن از هم جدا شدند، داور پنالتی گرفت. اگر نگاه کنید داور وسط پنالتی نگرفت، من در رختکن از ویدیو دیدم که کمک داور پنالتی گرفت. به هر حال هیچ تفاوتی ندارد از او استفاده کنم یا بازیکن دیگر اما ما بازی را به سیاوش نباختیم.

ادامه دارد...