داوید آلابا و رودریگو گوئس احتمالا دربی مادرید را از دست خواهند داد. هر دو برابر لیورپول مصدوم شدند.

غیبت احتمالی 2 ستاره رئال مادرید در دربی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، در دقیقه 27 نیمه اول دیدار جذاب و تماشایی لیورپول و رئال مادرید، داوید آلابا، ستاره اتریشی، روی یک برخورد با محمد صلاح دچار مصدومیت شد تا اولین تعویض آنچلوتی در این مسابقه یک تغییر اجباری باشد.

آلابا که در طول بازی فشار زیادی از سوی صلاح تحمل کرده بود، روی یک صحنه از بازی در یک چالش برای گرفتن توپ با ستاره مصری برخورد پیدا کرد و این موضوع با مصدومیت این مدافع پرافتخار سابق بایرن همراه شد.

آلابا که مدتی هم به خاطر مشکل عضله سولئوس مصدوم و دور از میادین بود، در هر چهار بازی اخیر رئال 90 دقیقه کامل بازی کرده بود. او در آخرین تمرین قبل از بازی لیورپول و در برخورد با ادن هازارد مصدوم شده بود، ولی توانست به بازی برسد. اما طبق ادعای مارکا، حالا باید به خاطر مصدومیت همسترینگ، مدتی دیگر را دور از میادین باشد و به احتمال قریب به یقین دربی روز شنبه برابر اتلتیکو را از دست خواهد داد.

رودریگو گوئس دیگر بازیکن رئال بود که در بازی برابر لیورپول به دلیل مصدومیت تعویض شد. او در دقیقه 81 به دلیل کوفتگی عضلانی از میدان بیرون رفت و حضور او نیز در دربی مبهم است و باید منتظر نظر پزشکان باشد.