خائومه رو رس، مدیر گروه مدی آپ رو، معتقد است که بازگشت‌های رئال در لیگ قهرمانان می تواند سوژه پایان نامه دانشگاهی شود.

از بازگشت‌های رئال باید پایان‌نامه نوشت
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید فصل گذشته به شکلی دراماتیک توانست قهرمان چمپیونزلیگ شود. رئال در هر سه مرحله حذفی تا رسیدن به فینال توانست بازی‌های باخته را با برد عوض کند. برابر پی اس جی، چلسی و سیتی رئال چیزی تا حذف فاصله نداشت اما هر بار به بازی برگشت و توانست ورق را برگرداند.

رئال سه شنبه شب در آنفیلد و از دور رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان نیز ابتدا دو گل از لیورپول خورد و سپس توانست پنج گل به ثمر برساند.

خائومه رورس که ارتباطی نزدیک با باشگاه بارسلونا دارد و یکی از کسانی بود که در فعال شدن اهرم اقتصادی بارسا در تابستان نقش داشت، بازگشت های رئال را ستود و گفت: «این دیگر یک اتفاق نیست و در رئال به یک سنت تبدیل شده است. لیورپول در بحران است؟ به همین لیورپول در آنفیلد پنج گل زدن اصلا کار ساده ای نیست؛ به خصوص که ابتدا دو گل هم عقب افتاده باشید. معتقدم بازگشت‌های رئال در لیگ قهرمانان می تواند سوژه پایان نامه دانشگاهی باشد.»

رورس در مورد بارساگیت هم گفت: «من هم از شنیدن این خبر حیرت زده شدم و این قضیه می‌تواند برای بارسا گران تمام شود. پرداخت این همه پول به نایب رئیس وقت کمیته داوران اتفاق غیرمعمولی است و هنوز ابهامات زیادی باقی مانده و باید آن را محکوم کرد. در قضیه انتقال نیمار که فریبکاری صورت گرفت، ساندرو راسل و بارتومئو برای سال های زیادی مورد اتهام بودند و تحقیقات زیادی صورت گرفت. این مورد هم تفاوتی نخواهد داشت.»