شاید هیچ‌کس از اشکان دژآگه انتظار نداشت اما ستاره سابق تیم ملی واکنش تندی به تعویضش داشت.

اشکان دژآگه و یک واکنش تند باورنکردنی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، استعفای ناگهانی و عجیب جواد نکونام انگار خللی در روند کاری فولاد خوزستان به وجود نیاورده بود و بازیکنان این تیم با روحیه بالا و نمایش فنی درخشانی که برابر الهلال عربستان، موجب تعریف و تمجید کارشناسان و هواداران شدند و با وجود شکست، انتقادی به سمت آنها نرفت، اما دو حاشیه و مجادله لفظی از چشم تعداد زیادی از بینندگان تلویزیونی جا ماند.

حمید رجبی (سرمربی فولاد)  در دقیقه ۷۱ دست به دو تغییر همزمان در ترکیب فولاد زد و احسان پهلوان و اشکان دژاگه را بیرون کشید و علیرضا کوشکی و سعید واسعی را به زمین آورد که یکی از دو تعویضی و هافبک باتجربه تیمش به این تغییر واکنش نشان داد و کلمات بدی را که از او سابقه نداشته به زبان آورد.اگرچه تعویض دژاگه تغییر به نظر درستی نبود اما بازهم کمتر کسی انتظار داشت دژآگه ناگهان اینچنین طغیان کند. 

این اولین واکنش دژاگه پس از دیدن شماره پیراهنش روی تابلوی تعویض بود که باید جای خود را به سعید واسعی می‌داد تا کاپیتان پیشین تیم ملی با اشاره دست و بر زبان آوردن «اینو!» به تغییر خود واکنش نشان دهد.

این نگاه دژاگه کاملا نشان داد او چقدر از تعویض برابر الهلال، با وجود نمایش خوبش، ناراحت است.

دژاگه در این لحظه یک اعتراض عجیب با زبان آوردن یک جمله غیرمنتظره داشت تا اختلاف نظرش با جانشین نکونام و البته تمام اعضای کادر فنی فولاد را نشان دهد.

اما این پایان حواشی این دیدار نبود و در دقیقه ۸۰ نیز یک اتفاق دیگر افتاد؛ این بار هم از سوی یک بازیکن تعویضی دیگر که روی نیمکت نشسته بود و بازهم با رجبی بحث کرد.

سینا مریدی که در دقیقه ۶۲ به‌عنوان نخستین تعویضی فولاد جای خود را به محمد آبشک داده بود، قبل از زدن یک ضربه ایستگاهی مجادله لفظی با سرمربی موقت فولادی‌ها داشت که بحث آنها چند ثانیه بیشتر طول نکشید و در ادامه ارسال وحید حیدریه و ضربه سر محمدامین حزباوی که از روی تیرک عبور کرد، موجب شد آن اتفاق فراموش شود.

دقیقه ۸۰ فولاد یک ضربه ایستگاهی به دست آورد که در همین لحظه سینا مریدی، بازیکنی که از زمین خارج شده بود، یک نکته یا صحبت با لحن جدی به حمید رجبی داشت که واکنش تند او را مقابل خود دید.

رجبی پس از واکنش به بازیکنی که تعویض کرده بود، چرخید و با خوردن آب به لحظه زدن ایستگاهی تیمش نگاه می‌کرد که در همان ثانیه تصویر سینا مریدی پشت سر او دوباره یک نکته را به بینندگان نشان می‌داد. مریدی رو به دیگر مربیان و بازیکنانی که روی نیمکت نشسته بودند، جمله «این چی می‌گه!» را بر زبان آورد تا دومین شکاف بین اعضای تیم فولاد در دیدار با الهلال مشخص شود!

فولادی‌ها که امشب در میان استقبال هواداران به ایران برگشتند تمرینات خود را برای شروع یک دوره جدید آغاز می‌کنند. دوره‌ای که کار سرمربی این چندسال به اتمام رسیده و آنها باید دوباره برای بازگرداندن اعتبار خود و رقابت در حداقل یک جام تلاش را آغاز کنند.