سخنگوی فدراسیون فوتبال از ادامه مذاکرات با باشگاه فولاد خوزستان برای حضور جواد نکونام در تیم ملی فوتبال خبر داد.

آخرین وضعیت نکونام برای حضور در  تیم ملی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، بحث دستیاری کارلوس کی‌روش توسط جواد نکونام سرمربی کنونی فولاد خوزستان از چندروز قبل مطرح شده اما هنوز این مساله نهایی نشده است. در این خصوص مدیران فولاد مخالفت جدایی سرمربی خود هستند و با توجه به طولانی شدن روند مذاکرات اینطور به نظر می‌رسد که حضور نکونام در تیم ملی منتفی شده است.

با این حال احسان اصولی سخنگوی فدراسیون فوتبال اعلام کرده رایزنی های برای حضور نکونام در کادرفنی تیم ملی ادامه داد. او در این خصوص گفت:‌«با باشگاه فولاد در مذاکره هستیم و این موضوع منتفی نشده است. البته افراد و مربیان دیگری نیز مدنظر هستند. هر زمان به جمع‌بندی رسیدیم و خود کی روش هم به ایران آمد، دستیار ایرانی او را معرفی خواهیم کرد. حضور نکونام در کادرفنی کامل منتفی نشده و رایزنی‌ها در حال انجام است.»

او ادامه داد: «حضور دستیار ایرانی در کادرفنی، یکی از شروط مورد تاکید بود که در جهت حضور مربیان ما در جام جهانی هیات رئیسه و رئیس فدراسیون ارائه کردند و این شرط باید محقق شود.»

اصولی در پاسخ به این پرسش که آیا کی‌روش فقط روی استفاده از نکونام تاکید دارد، گفت:‌«خیر. به هرحال اولویت یک، دو و سه دارد و هر کدام محقق شود، براساس اولویت‌بندی‌ها کارشان انجام خواهد شد.»