با وجود اعلام قبلی سخنگوی فدراسیون فوتبال فعلا خبری از برگزاری جلسه برای تعیین تکلیف اسکوچیچ نیست.

همه درگیر انتخابات؛ جلسه اسکوچیچ برگزار می‌شود؟
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، روز شنبه بود که در هیاهوی شایعات پیرامون ماندن اسکوچیچ یا ترک نیمکت تیم ملی توسط این مربی، احسان اصولی سخنگوی فدراسیون فوتبال روبه‌روی خبرنگاران ایستاد و از برگزاری جلسه سرنوشت ساز در روز دوشنبه خبر داد.

سخنگوی فدراسیون اعلام کرد که در جلسه روز دوشنبه اعضای هیات رییسه و سایر مقامات حضور خواهند داشت و آخرین بررسی‌ها انجام و نظرات گرفته خواهد شد تا در پایان به یک تصمیم قطعی برسند.

با وجود اینکه گفته می‌شد جلسه سرنوشت‌ساز فدراسیون نشینان برای تعیین تکلیف اسکوچیچ صبح امروز برگزار خواهد شد، اما تا لحظه نگارش این نوشته، خبری از برگزاری جلسه نیست و حتی برخی اعضای هیات رییسه در فدراسیون هم حضور ندارند.

به نظر می‌رسد مسائل مربوط به انتخابات فدراسیون فوتبال باعث شده تا این لحظه جلسه ای درباره تیم ملی تشکیل نشود. با توجه به پایان مهلت نام نویسی از کاندیداهای ریاست فدراسیون فوتبال در اتمام امشب(20 تیرماه)‌ اکثر مدیران فدراسیون درگیر موضوعات مربوط به انتخابات هستند.

در چنین شرایطی البته احتمال برگزاری جلسه مربوط به نیمکت تیم ملی تا عصر امروز وجود دارد. گفته می‌شود تا ساعاتی دیگر مدیران فدراسیون دور هم جمع خواهند شد. حتی برخی اخبار از برگزاری جلسه در ساعت 15 امروز حکایت دارند، اما هنوز به طور رسمی از سوی مسئولان فدراسیون فوتبال اعلام رسمی در این خصوص نشده است.

باید منتظر ماند و دید تا امشب چه اتفاقاتی پیرامون تیم ملی فوتبال و دراگان اسکوچیچ رخ می‌دهد. این در حالی است که اسکوچیچ طبق برنامه امشب به تهران می‌آید و قطعا در اولین اقدام به دنبال روشن شدن وضعیت خود خواهد بود.