مجتبی خورشیدی یکی دیگر از افرادی است که با حضور میرشاد ماجدی در راس فدراسیون فوتبال، به احتمال فراوان کارش با تیم ملی به پایان خط خواهد رسید.

سرپرست تیم ملی فوتبال خروجی جدید پس از تغییرات
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، مجتبی خورشیدی یکی از انتصابات عزیزی‌خادم پس از انتخاب به عنوان رئیس فدراسیون بود که از همان ابتدا حضورش با انتقادات زیادی همراه شد و برخی‌ معتقد بودند که باید چهره شناخته شده‌تری برای پست سرپرستی تیم ملی معرفی شود ولی عزیزی خادم روی انتخاب خود تاکید داشت و این چهره که منتقدان با اشاره به کارنامه کاری‌اش حضور او را در فدراسیون امری غریب توصیف می‌کردند، کار خود را در کنار تیم ملی فوتبال طی یکسال گذشته آغاز کرد.

دو روز پیش بود که فدراسیون فوتبال با اعلام اسامی نزدیک به 15 نفر، از برکناری آنها خبر داد و حالا خبر می‌رسد برخی افراد دیگر نظیر مجتبی خورشیدی سرپرست تیم ملی فوتبال هم قصد دارند پای خودشان را از این ماجرا کنار بکشند و پیش از آنکه نام او هم در فهرست اخراجی‌ها قرار بگیرد، با استعفا از بدنه فدراسیون فوتبال جدا شود.

در همین رابطه احسان اصولی عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال نیز که امروز در برنامه انتهای الوند حاضر شده بود، بخشی از صحبت‌های خود را به این موضوع اختصاص داد و در رابطه شرایط سرپرست تیم ملی فوتبال بیان کرد:« دیروز شنیدم که مجتبی خورشیدی سرپرست تیم ملی استعفا داده و البته مکتوب در این باره چیزی را ندیدم. امروز و فردا در این باره تصمیم می‌گیریم.» 

تیم ملی در تاریخ چهارم فروردین ماه ابتدا باید در کره جنوبی به مصاف شاگردان بنتو برود و در تاریخ نهم فروردین ماه سال جدید نیز با لبنان در آزادی مصاف بدهد؛ جایی که به احتمال فراوان شاهد حضور چهره شناخته شده‌تری در کنار تیم ملی به عنوان سرپرست خواهیم بود.