عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال می‌گوید حیدر بهاروند به طور همزمان در فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ فعالیت می‌کند.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

هدایت ممبینی پس از جلسه اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال، اظهار کرد: با توجه به استعفای آقای تاج جلسه‌ای برگزار کردیم و طبق اساسنامه فدراسیون فوتبال باید یکی از نواب رئیس و یا اعضای هیات رئیسه سرپرست فدراسیون می‌شد و در نهایت با توجه به استعفای علی کفاشیان، آقای بهاروند به عنوان سرپرست فدراسیون فوتبال انتخاب شدند. این موضوع صورت جلسه شد و در نهایت با آقای وزیر جلسه داشیم و او هم موافقت خود را اعلام کرد.

وی افزود: ما در شرایط  حساسی قرار داریم و قرار است تیم ملی امید به مسابقات مقدماتی المپیک برود و بحث مربی تیم ملی هم مطرح است. ان‌شاءالله با این روند و آرامشی که در هیات رئیسه در جریان بود و مشاوره‌هایی که از آقای تاج می‌گیریم، رهبری فدراسیون فوتبال به همان شکل سابق ادامه خواهد داشت.

ممبینی در پاسخ به این سوال که وضعیت سازمان لیگ چگونه خواهد شد، گفت: به هر حال این موضوع پیش آمد و الان آقای بهاروند هم در فدراسیون فوتبال خواهند بود هم در سازمان لیگ فعالیت خواهند داشت. فعلا تغییراتی در سازمان لیگ نداریم. ان‌شاءالله هفته آینده درباره مجمع فدراسیون و انتخابات تصمیم گیری خواهیم کرد. همانطور که می‌دانید انتخابات باید ۱۸ اردیبهشت برگزار می‌شد اما تصمیم نهایی را اتخاذ خواهیم کرد.

وی در ادامه درباره اینکه ایا نامه استعفای مهدی تاج به هیات رئیسه رسید یا خیر، گفت: حضور ذهن ندارم که نامه کتبی ارائه شده یا خیر. من اطلاعی ندارم اما شفاهی استعفا داده‌اند.

ممبینی درباره اینکه آیا برای انتخاب سرمربی تیم ملی کاری انجام خواهد شد یا خیر هم گفت: اگر برای اردیبهشت صبر کنیم کمی دیر می‌شود و انتخاب سرمربی تیم ملی باید انجام شود. ما روی گزینه خارجی و داخلی در حال بررسی هستیم اما احتمال انتخاب گزینه خارجی بیشتر است.