جلسه امروز هیئت رئیسه در شرایطی برگزار شده که خروجی آن تا حدود زیادی مشخص است.

نظرسنجی: با تغییرات در نیمکت تیم ملی موافقید؟
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه" بعد از برگزاری جلسه دیروز میان وزیر ورزش و سرپرست فدراسیون فوتبال، جلسه امروز اعضای هیئت رئیسه و مسئولان فدراسیون با کمیته فنی برای تعیین تکلیف نیمکت تیم ملی فوتبال درحالی برگزار می‌شود که که با احتمال بسیار زیاد، دراگان اسکوچیچ در پایان این جلسه از سمت خودش به عنوان سرمربی تیم ملی بزرگسالان کنار خواهد رفت.

شرایطی که بعد از جلسه کمیته فنی در هفته گذشته هم شکل گرفته بود و کسی شانسی برای اسکوچیچ برای نشستن روی نیمکت تیم ملی در قطر قائل نبود اما صحبت‌های اعضای هیئت رئیسه بعد از جلسه با مرد کروات کمی اوضاع را تغییر داد. با این حال بسیار بعید به نظر می‌رسد که جلسه امروز فدراسیون در مرکز تیم‌های ملی به ابقای این سرمربی ختم شود.

امیر قلعه‌نویی، علی دایی و جواد نکونام به عنوان مربیان ایرانی و کارلوس کی‌روش و برانکو ایوانکوویچ به عنوان گزینه‌های خارجی، به صورت رسمی و غیررسمی برای جانشینی دراگان اسکوچیچ در روزهای گذشته مطرح شدند. سرمربیانی که سه نفر از آن‌ها تحت قرارداد با تیم‌های باشگاهی و ملی هستند و البته کار هم برای جلب رضایت دو سرمربی دیگر که آزاد هستند، ساده نیست.

فاصله چهارماهه تا شروع جام جهانی، در حالیکه روی کاغذ، سرمربی جدید تنها ده روز برای کار با تیم ملی فرصت خواهد داشت، موضوعی است که مخالفان تغییر اسکوچیچ روی آن تاکید دارند و معتقدند جابجایی در سطح سرمربی در این مقطع به صلاح تیم ملی نیست.

در جبهه مقابل، موافقان تغییر اسکوچیچ معتقدند با توجه به ایجاد دودستگی در بین بازیکنان تیم ملی و خدشه‌دار شدن جایگاه سرمربی نزد بازیکنان، ماندن این سرمربی دیگر به صلاح نیست.

شما کاربران سایت ورزش سه هم می‌توانید نظرات خودتان در خصوص تغییر روی نیمکت تیم ملی را ثبت کنید تا در سریع ترین زمان ممکن با سایر مخاطبین به اشتراک گذاشته شود.