ژوائو فلیکس که به صورت قرضی از اتلتیکو راهی چلسی شده، خیلی زود کنایه زنی نسبت به باشگاه مادریدی را شروع کرد.

ژوائو کنایه‌ها علیه اتلتیکو را شروع کرد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، ژوائو یکی از سه خرید بزرگ زمستانی چلسی بود. او در کنار انزو فرناندز و میخایلو مودریک برای تقویت آبی‌ها به خدمت گرفته شده ولی شرایط چلسی همچنان بحرانی است و این تیم در لیگ برتر دهم است. ژوائو شروع اسف‌باری هم داشت و در اولین بازی برابر فولام اخراج شد و سه بازی را از دست داد. او برابر وستهم به میادین برگشت و یک گل نیز به ثمر رساند. ستاره پرتغالی نزد هواداران چلسی خیلی زود محبوب شده و برای او شعار ویژه‌ای نیز ساخته‌اند.

ژوائو به اِلِوِن اسپورت گفت: «سه سال و نیم در اتلتیکو بودم، ولی هواداران یک شعار هم برای من نساختند. در چلسی همان بازی اول یک شعار ویژه برای من درست کردند. باورم نمی‌شد این‌قدر زود برای هواداران بازیکن محبوبی شده باشم.»

ژوائو در مورد تفاوت سبک بازی اتلتیکو و چلسی گفت: «سبک بازی دو تیم شبیه هم نیست. من در چلسی راحت‌ترم و فوتبالی را که دوست دارم بازی می‌کنم. مربی به من آزادی عمل بیشتری می‌دهد و این‌گونه می‌توانم همه توانایی‌هایم را نشان دهم. در زمین بیشتر از همیشه از فوتبال لذت می‌برم و طبعاً بهتر می‌توانم به تیم کمک کنم.»

ژوائو در مورد شرایط بد چلسی در فصل جاری گفت: «مطمئنم به زودی به بهترین فرم برمی‌گردیم. اینجا حالا همه تمرکز روی فتح لیگ قهرمانان است.»